Recenzie (794)
Cesta (2009)
Adaptace bez fantaze, která ještě podporuje můj problém s knihou, ale Hillcoatův přístup oceňuju. Cesta rozhodně není špatná.
Kráľ shopping centra (2009)
Po Mallrats nejlepší věc, co se v posledních patnácti letech odehrála v obchoďáku. Jen je nutné nepodcenit domácí přípravu a smířit se s voskovým Liottou.
Pouta (2009)
Socialistický Nouzový východ s artovými hořícími popelnicemi (wtf) a vizuálním fetišem na jeřábovou dráhu.
Splnený sen (2009)
Průměr s průměrnou Sandrou Bullock. To, že normálně hraje mnohem hůř neznamená, že teď je bůhvíjak skvělá. To, že Blind Side funguje neznamená, že není debilně šablonovitá. Postavy jak z omalovánek, předvídatelnost, americko-křesťanský mindfuck... kruci, i toho fotbalu je tam málo. A láska jako jediná emoce. Proboha.
Môj nepriateľ (1985)
Zlo, u něhož se člověk musí ptát, proč v roce 85 vůbec vzniklo. Absolutní nepochopení koncepce hvězdných soubojů a rychlokvaškový závěr jasně přebíjejí polystyrenovou radost.
Hledá se Bunny Lakeová (1965)
Od doby, co Bunny Lake is Missing přestane být Roegem a začne být Hitchcockem nemá chybu a dokonalá poslední půlhodina převažuje na pět hvězd. Preminger je borec.
Bozk smrti (1947)
Mezi dvěma skvělými desetiminutovkami se odehrává nepříliš zajímavý příběh o zloději s vyvinutým rodinným cítěním (jak já to nenávidím). Naštěstí je Victor Mature sympaťák a debutující Widmark je nejvyšinutější za svou kariéru. Hataway odvádí slušnou práci, ale tomuhle kousku interiéry prostě nesluší (což není výtka, jen konstatování).
Opičí král (1986) (seriál)
pure evil
Dangerous Crossing (1953)
Místo vlaku loď, místo Gene Tierney Jeanne Crain, místo detektiva kapitán, misto Hitchcocka Joseph Newman a místo očekávaného průměru docela pecka. http://filmnoirblog.blogspot.com/2010/01/dangerous-crossing-1953.html
Rollerky (2009)
Rob Royovský stalking uprostřed bruslařské rugby romance. V rámci žánru a osmdesátých let bezchybný úlet.