Recenzie (4 630)
Desaparecer por completo (2022)
Príbeh je nudný a veľa vecí vo filme nefunguje. Celé je to nevyzreté a iba s malou dávkou atmosféry.
Death's Game (2023) (seriál)
Spokojnosť. Veľmi podarený seriál, jednotlivé epizódy majú tempo, prostredie sa dynamicky mení. Koniec dokáže zahrať na city.
Gods of the Deep (2023)
Lacný snímok s rozpočtom možno 100 € za ktoré si požičal Charlie Steeds (réžia, kamera, scenár) na víkend od kamoša filmovú techniku a niekde v kotolni natočil túto obludnosť.
Hell House LLC Origins: The Carmichael Manor (2023)
Found Footage hororom už sláva pominula a toto je len úbohý a lacný pokus. Príbeh je nesympatický a nudný. Ale inak skvelá ukážka ako sa horor nerobí.
Arcadian (2024)
Nicolas Cage je opäť hrdina a čo na tom, že film je nuda, príšery vyzerajú ako chlpaté zmutované morské koníky a záver je fraška. Absolútne bez nápadu a atmosféry.
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizóda)
Najprimitívnejšia časť! Absolútna hrôza! Po 20 minútach som to vypol. Dovidenia, zbohom a amen.
Bag of Lies (2024)
Ďalšia hanba do série hororových filmov.
Vincent musí zomrieť (2023)
Snímok je trápny. Príbeh sa síce rozbehne, divák začne fandiť Vincentovi, ale nakoniec fádnosť zvíťazí. Ideálne ako časť Zero k nejakému apokalyptickému filmu.
Di Ambang Kematian (2023)
Tragédia! Bez napätia, žiadna atmosféra, príbeh je nudný. Trápne masky, možno okrem poslednej scény kde Naďa si vezme život. Tento snímok má ďaleko od solídneho hororu.
Baghead (2023)
Tuctový horor s pointou, ktorá tu už párkrát v rôznych filmových obrázkoch bola. Nebolo to špatné, finále snímku však chcelo viac. Možno desivé prekvapenie či absolútny zvrat.