Recenzie (4 617)
Purpurové řeky - Poslední vlna (2022) (epizóda)
Žiadna poriadna kriminálka a podľa mňa nelogické chovanie postáv. Cernak utečie za pomoci žoldnierov, ale vráti sa aby lukom lovil ľudí v lese. Vyšetrovanie zvyšných vrážd absolútne mdlé.
Purpurové řeky - Černá duše (2022) (epizóda)
Najlepšia mysteriózna časť! Táto epizóda bola naozaj dokonalá.
Purpurové řeky - Hyena (2022) (epizóda)
Žiadne vraždy vo väzení sa neriešia! Vraždy v mestečku, zabití školáci, zabitý vodič... lepšia kriminálka, žiaľ bez mystiky.
Pirát (1958)
Nemám rád takéto "ocukrované" filmy o americkom boji o nezávislosť.
Pět smrtících karet (1968)
Priemerný western s minimom dobrej akcie. Dopredu bolo jasné, že vrahom je reverend. Nezachytil som ani náznak napätia.
To se vysvětlí, soudruzi! - Srdečné pozdravy z lázní (2024) (epizóda)
Barbora Bočková sa krásne ksichtí a to je všetko. Zvyšok príbehu je nezmysel.
To se vysvětlí, soudruzi! - Balada pro Kozlopíra (2024) (epizóda)
Kozlopír, alergia na politickú pieseň, levitujúca matka čo sa utopiť nemohla, superžena Štěpánka...atď. Už je toho trocha veľa cez čiaru.
Tulák - Na sklonku noci (2023) (epizóda)
Finále snímku? Vcelku to bolo fajn, ale ako obvykle nič čo by svojím spôsobom rúcalo svet. Celkovo príjemný seriál, žiaľ bez nejakých väčších zvratov.
Den, kdy se zastavil čas (1979)
Dobrodružný film bez dobrodružstva, sci-fi ktoré nie je zrozumiteľné, horor bez napätia, čudesné entity, ktoré pripomínajú nejakú rozprávku. Tento film nie je nudný, tento film sa nedá...
Tulák - Kráľ je nahý (2023) (epizóda)
Dvadsať rokov nepolapený sériový vrah a teraz ho tak rýchlo dostanú. Čakal som, že to bude trvať tie posledné dva diely.