Recenzie (185)
Predátor: Korisť (2022)
Až posledni šťouch Nary tomu sebral posledni hvězdičku :)
Hawkeye (2021) (seriál)
Dva díly stačily... Hókáj byl a bude vždycky trapnej, ale díky seriálu klesl na úplný dno... Jeremy nehraje a nikdo se mu nemůže ani divit.
Obi-Wan Kenobi - Časť VI (2022) (epizóda)
V rámci tohoto projektu nejsilnější díl. A rozhodně chceme vidět Obi-Wana ještě někde skotačit :) Stejně tak Luka po ep.6, protože jako nejsilnější Force-User toho ve filmech moc nepředvedl :)
Životní trefa (2022)
Je vidět, že mají tvůrci basket v lásce, jinak klasická pohádka... Každopádně Sandler je pro mě v komediích nesnesitelnej. Tak jsem alespoň měl šanci další z jeho filmů dokoukat do konce...
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizóda)
Trochu jsem doufal v heavy-end, ale chápu, že by to asi ostatní účastníky mátlo, zda boj s Veknou má východisko, či nikoli...
Top Gun: Maverick (2022)
Prvni tony prvniho songu a udelal se mi na obliceji takovej curackej usmev… a ten… mi vydrzel az do konce :)
Stratené mesto (2022)
Breďáááák +1*
Překladatelé (2019)
Uplne vidim bunkry plny polosilenych prekladatelu Harryho Pottra… sileny, ale co, nedele, nebylo na co se divat…
Uncharted (2022)
Byla to zabava, nebyl to pruser a na to ze to je podle videohry (me oblibene), tak jsem s tim za dobre.
The King's Man: Prvá misia (2021)
Očekávání byla vysoká...