Recenzie (185)
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
2+, animace je neskutečná.
Mandalorián - Chapter 17: The Apostate (2023) (epizóda)
Poloidiotskej souboj s gigaaligátorem účelově pro nástup Manda, ale jinak dobrý začátek nové série.
Keď sa červenám (2022)
Nejslabsi Pixarovka :/
Wednesday - Jako kůl v hřbitovním plotě (2022) (epizóda)
Harry Potter z wishe feel, Středa pořád baví hláškama :)
Monstrum (2022) (seriál)
Hrozný, ale setsakra dobrý
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizóda)
Pořád nevím, kupí se otázky a žádné odpovědi... tohle nemůže vystačit věčně. SLOW-MO do koše, kord křenící se Galadriel na koni, to bylo TOP utrpení.
Thor: Láska a hrom (2022)
Kolikrat mi bylo za herce trapne, ale tak je to pohadka z omalovanek, takze vlastne co chceme :) Hlavni zaporak mel urcite potencial na vic filmu.
Jan Žižka (2022)
Čekal jsem příběh, který by mě chytil, nepustil a.... nedočkal jsem se.
American Horror Story - Pilotná epizóda (2011) (epizóda)
No… a ja jsem se posral…
Denní směna (2022)
Je to pekny, ale uplne debilni :)