Recenzie (185)
Nikto (2021)
Saul a Doc s brokarnou… To chces :)
Válka zítřka (2021)
Jakoze na super sci-fi uz se nemusi do kina?
Tiché miesto: Časť II (2020)
Je to lepsi nez jednicka, ale porad bida s nouzi…
Annabelle 2: Stvorenie zla (2017)
No, malem jsem se posral…
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Jednu z milosti Lukovi a druhou Caře a jeji kostymerce...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po ctyrech dilech... nevidim jediny duvod proc to sledovat dal. Verim ze knihy by byly co do obsahu stedrejsi, asi zkusim ty.
Letuška (2020) (seriál)
Scenaristicky dno...
Tomorrow Will Be Better (2012)
Je fajn videt jakej je Libor ted, protoze zivotni styl z dokumentu by ho semlel za živa :D
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Člověk nezasvěcen do universa už není ochuzen o zkratky, ale na úkor kvality. Většina triků na hraně snesitelnosti. Vybíjená Amazonek je už nějakej DC folklór ne? ale tvůrce to nezastaví a film od filmu jich je tam víc :D ale donutilo mě si to koupit HBO na měsíc, takže to účel asi splnilo... formát 4:3 v 2021 ???
Monster Hunter (2020)
Po dlouhe dobe jsem zas neco nedokoukal...