Recenzie (185)
Hrozba smrti (2024)
Když se mě na to kamarád ptal, tak jsem řekl, že je to taková Vandamovka. Vlastně nějak nevím jestli je to pochvala, nebo ne :D
Princ mamáčik (2022)
Konecne nekdo natocil jinou pohadku :)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nedokoukal, takze nemuzu jinak. Nejak jsem necekal ze to bude tak spatny…
Ahsoka - Časť siedma: Sny a šialenstvo (2023) (epizóda)
Zatim nejslabsi epizoda, postrada veskerou logiku. Trochu se obavam te posledni, ve ktere stopaz asi na uspokojeni stacit nebude.
Barbie (2023)
kdyby to mělo 15min, tak by to nejspíš nemělo chybu...
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Kdyby to nebylo na dve casti, tak klidne plny pocet.
Pápežov exorcista (2023)
Russel je fajn, rodina (nejspis mama) to tahne ke dnu, na to se neda divat…
Arnold (2023) (seriál)
Jde to hezky po srsti, jako předvoj Arnieho nástupu na Netflix super propaganda. Čekal jsem větší hloubku, ale i tak to stojí za shlédnutí.
Vyproštění 2 (2023)
Tezkej, pretezkej prumer…
John Wick 4 (2023)
Stopáž to táhne dolů, ale jinak stále kreativní sbírka rozborky padouchů.