Recenzie (185)
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Taková pěkná komedie by to byla, kdyby se tam nesralo to zbytečný, ale naprosto zbytečný a účelový kámodrámo :) O debilních zvucích (rádoby soundtrack - nemyslím songy) a nočních můrách ani nemluvim...
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 5: Návrat Mandaloriána (2022) (epizóda)
Zatim nejlepsi dil kupodivu neni vubec o zelenym neMandalorianovi, ale o sedivym Mandalorianovi, z kteryho se stane neMandalorian… :)
Cobra Kai - Série 4 (2021) (séria)
Škoda že to Johnny pořád prasí :)
Útek z Pretórie (2020)
Harry se v originale neda temer poslouchat, teda krom serose Nebe sro, kde to je soucast role. Ale Vojta to zachranuje a film Vas na konci pripravi o nehty :)
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 1: Cudzinec v cudzej zemi (2021) (epizóda)
Zatim nic o cem by se dalo spekulovat…
Godzilla vs. Kong (2021)
Ani na tři pokusy nedokoukal… tak bez hvězdy
Matrix Resurrections (2021)
Nejhorší Bullet time v historii, kvóty naplněny, motorky zpromovány, Rage against the machine zprzněni, a stejně to bylo dobrý...
Spider-Man: Bez domova (2021)
Normálně se na to fakt dobře koukalo :) Tak po druhe projekci snizuji. Ale porad Marvelovsky nadprumer.
Dobré ráno, Vietnam (1987)
Neskutecnej Show off Robina!
Ztraceni ve vesmíru - Dopad (2018) (epizóda)
No zatim moc duvodu proc si pustit druhy dil neni, ale Netflix si to bude pamatovat dyl nez ja, tak az bude krize nejvetsi, vratim se.