Recenzie (151)
Godzilla (1998)
Mix Jurskeho Parku a King Konga se sice diky masivni propagaci stal kasovnim, u me vsak zcela propadl.
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Pekny film se znovu skvelym Nicholsonem, nicmene neprehlednutelny Hoolywoodsky rukopis.
Predátor (1987)
Krasna strilejda z dzungle. Ta krystalicky cista esence akce vsak bohuzel neni nicim vic nez akci.
Patriot (2000)
Zpocatku skvela a presvedciva jatka. S pribyvajicim casem nabyva na intenzite sentiment a hlavne stereotyp americkeho "velkofilmu" valecneho typu.
Cesta z města (2000)
Mily a cesky snimek. Nektere sceny jsou povedene, ale celkove prilis moralisticke....
Škola základ života (1938)
Dalsi povedeny skolacky kousek. Ale jsou i lepsi...
Hardcastle a McCormick (1983) (seriál)
Vyborny serial z doby, ve ktere se americti serialovy tvurci jakz takz drzeli na uzde.
Maska (1994)
Koukatelna comicsova adaptace, jez sazi jednoznacne jen na hlavniho hrdinu a jeho protivniky zanedbava.
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Ujeta a v zasade docela vtipna taskarice, jen to podle mne nekdy s tim "vtipem" prehani.
Legenda o vášni (1994)
Nepresvedcivy a za srdce nechytajici prekombinovany film, ktery skutecne vasne rozhodne nenabizi.