Recenzie (151)
Nebo nad Berlínom (1987)
Jak vidno, film vas prilis nenadchl. Skoda, ze jsou zde taci, kteri ho plne nedoceni. Jedinecny filosoficky Wendersuv pocin zkoumajici zakladni otazky byti a nebyti melancholickeho charakteru si zaslouzi pozornost a uctu. Svet je prece barevny...
Kasíno (1995)
Velmi propracovane, skoro az detailne rozpitvany osud jednoho casina. Herce ma mistr tradicne skvele, ale jak jiz napsali jini, neco tomu proste chybi. Je otazkou jestli prilis podrobny Scorseseho styl vypraveni ci fakt, ze Marty natocil uz lepsi filmy.
Chán Sulejmán a víla Fatmé (1985) (TV film)
Zabavna a divacky vdecna pohadka. Ty ceske exoticke mam rad a pokud by chan byl alespon trochu sympatictejsi nez Bartoska, dal bych 4.
Himaláje (1999)
Krasny pribeh o putovani jedne karavany s dominantnimi zemepisnymi realiemi.
Hotel Bagdad (1987)
Mili snimek o tluste Nemce, ktera je vlastne prima. Skoda, ze tak sentimentalni a moralisticke.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Bravurni momenty z Polackovy knihy se tvurcum bohuzel nepodarilo pretvorit a na misto toho sazeji na lacine situace.
Babička (1940)
Nudne zpracovani nudneho ( i kdyz klasickeho ) romanu.
Štyria sluhovia a štyria mušketieri (1974)
Tento film si nehraje na autenticke zpracovani a je alespon vtipny.
Traja mušketieri (1973)
Stejne chyby jako Dvojka, neuveritelne zkraceni a celkova demence.
Traja mušketieri II. (1974)
Nikdo mne nezbavi dojmu, ze jde o zalostne zpracovani meho oblibeneho romanu...