Recenzie (151)
Skrotenie zlej ženy (1967)
Ačkoli v poslední době běží v televizi častěji než je zdrávo, stále jde asi o nejkvalitnější Hollyw. Shakespearovu adaptaci.
Chalupári (1975) (seriál)
Téměř klasická česká lidová komedie, která je skutečně až příliš lidová.
Sexmisia (1983)
Slavná polská sci-fi, která bohužel doplácí na přehršel laciných momentů.
Kto obvinil králika Rogera? (1988)
Jednoznačně nejlepší film svého autora a vskutku velmi poutavý a zajímavý příběh. Velmi dobré je samozřejmě i propojení světů.
Divotvorný hrniec (1968)
Možná takřka klasika, ale probůh nuda a Coppola umí asi tak stokrát víc.
Celebrity (1998)
Sice realistická, ale velmi uřvaná a nudná komedie.
Odviate vetrom (1939)
Jeden z mala filmu z 30. ktere jsem videl. I to je dukaz slavy tohoto dila. Krome genialniho Gabla se vsak rozhodne nejedna o zadny masterpiece.
Traja veteráni (1983)
Jeden z klasickych titulu meho detstvi. Na ty se prece nezapomina ( a i dnes me snimek dokaze zabavit, ackoli jsem ho videl nejmene 10krat )!
Excalibur (1981)
Krasna artusovina s nekolika opravdu nezapomenutelnymi scenami ( napr. sex v brneni ) nas drzi v sachu temer po celou dobu. O rad vyse nez Prvni rytir.
Rýchlejší ako smrť (1995)
Pekny pokus o western, jen skoda ze se prilis drzi klise a nepousti se do nejakych odvaznich manevru.