Recenzie (1 021)
Fallout (2024) (seriál)
Naprostá spokojenost. Dávám plný počet a už teď se těším na druhou sérii. A jako vždy naprostá zhovadilá recenze uživatele LIVINGZMRDA. Já doporučuji.
Mladá dáma (2024)
Moc pěkná dobrodružná fantasy. Doporučuji a dávám 75 %.
Gabriela Soukalová: Pravda se pořád vyplatí (2024)
Nádherný ODPAD
The Beekeeper (2024)
Parádní béčko. Jsem moc rád, že se podobné filmy točí. Dávám 75 % a doporučuji.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Trošku něco jako Sedm statečných z vesmíru :). Ale jo docela mě to bavilo. Dávám 65 %.
Frontline - 20 dní v Mariupole (2023) (epizóda)
BUGSY - pro tebe by byl složitý i návod na toaletní papír.
Kukučka (2023)
odpad
Oktopus - Jordán (2023) (epizóda)
Velmi dobré a důstojné zakončení první ( snad bude další ) série. Oktopus stejně jako hlavní představitele jsem si oblíbil . Dobrá práce
Mastičkář (2023)
Doopravdy krásný pěkný film . Doporučuji.
Zabiják (2023)
Dávám 75 % a doporučuji. Spojení Fincher Fassbender funguje