Recenzie (1 016)
Temný prípad - Part 1 (2024) (epizóda)
Trefa do černýho - zatím
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
po čtvrté epizodě: hlavní hrdinka příliš krásná aby byla uvěřitelná ( která baba vypadá když vyleze z postele jako supermodelka při focení do Vougue?), nápad dobrej ale scénář slaboučkej jak levnej hajzlpapír - škoda, vypadalo to docela dobře. PS ten detektiv, co to vyšetřuje - v anglii nedělaj zdravotní prohlídky???? 😂
9-1-1: Texas (2020) (seriál)
"Bojîm se o svoje vlasy ...." to jako vážně? Tenhle seroš je kromě utrápenejch herců a dementního scénáře superkorektní americká sračka - hasička s hadrem na hlavě ..... 😂😂😂
Sněžné bratrstvo (2023)
Ve srovnání s "Alive" ubohá sračka - všechno špatně - ano, 30 let poté se to dá natočit filmařsky lépe - ale jinak je "Alive" o parník jinde - mám jen jednu otázku - proč? SHINING taky nikdo nezkouší natočit znova ......
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Pamatuje si Vin na Černočernou tmu? To mu musí bejt hodně do breku když si uvědomî, jakou cestu prošel - respektive odcouval .....
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Možná kdyby mi bylo zase 12 a žral jsem věci jako Blázni ze stadionu a podobný blbiny ....
Zakliata jaskyňa (2022)
O něco lepší než dukáty. Ale ne o moc.
Tri zlaté dukáty (2023) (TV film)
Tak máme Janáka i na Slovensku. Jak četností tvorby, tak její velmi podobnou úrovní. I když novej Sagvan Tofi byl docela osvěžující. Nutno ale přiznat, že takovou koncentraci nesympatickejch postav už jsem dlouho neviděl. A Dabing slovenské pohádky? Fakt?
Barbie (2023)
Zřejmě jsem ještě k filmům s takhle obrovským přesahem nedospěl Barbie ....
Úkryt (2002)
Tajemný let - Mé druhé já - Úkryt = do třetice všeho nejlepšího ❤️ Jodie se touhle trojkou definitivně stala mou "must see" ikonou