Recenzie (1 016)
Live 8 (2005) (koncert)
Hodně silné - především vystoupení Madonny, Coldplay, Robbieho Williamse a hlavně kompletních Pink Floyd. Trošku se však obávám, že pro většinu lidí byl tahákem spíše atraktivní program než Afrika.
Nightwish: From Wishes to Eternity (2001) (koncert)
Vynikající koncert. Tarja nejen dobře zpívá, ale je i .... jak to nejlépe vyjádřit - k sežrání. Viděl jsem sice kdysi Fantoma opery zpívat Evu Urbanovou (ta má Nightwish v oblibě) s Láďou Křížkem, ale tohle je tak nějak lepší :-)
Jesus Christ Superstar (2005) (divadelný záznam)
Věčná škoda, že se nepodařilo natočit původní verzi z divadla Spirála. Ježíš byl první a žádný další muzikál ho nepřekonal a pravděpodobně nepřekoná.
U2 360° - Živě z Rose Bowl (2009) (koncert)
Čím dokonalejší je produkce U2, tím se z koncertu vytrácí ta původní živočišnost a autenticita (viz například DVD Rattle And Hum). Je to velkolepá show, ale nějak v ní už nemůžu najít ty skvělý U2 z dob The Joshua Tree.
Čierna Dahlia (2006)
Nechci tomuhle filmu škodit, jen se mi prostě tyhle retro filmy nelíbí. Jsou jak reklama na cigára, děj je strašně komplikovaný a postavy se chovají tak nějak......... divně. A Josh Harnett - v Jestřábovi mu to sedlo víc.
Žít a zemřít v L.A. (1985)
Proč Friedkin natočil směšnou parodii na svojí Francouzskou spojku skutečně nechápu. Pitomoučký scénář a jak pan Petersen tak pan Pankow jsou komické figurky mající charisma mých ponožek po tenise. Dvě hvězdy za jako vždy skvělého Dafoa a ty dvě dlouhonohý kočky. Všechno ostatní nestojí za nic.
Lucie Bílá Lucerna Live (2004) (koncert)
Že je Lucka Bĺá excelentní zpěvačka - o tom žádná. Jako status quo musíme akceptovat i její poněkud dětinské vystupování a celkově infantilní projev. Koncert obsahuje dostatečnou koncentraci hitů, takže neztrácí tempo, Ewa Farna je tam jaksi navíc a s Noidem zpívá Lucka naštěstí moderní Paranoid. Odpustit si Lucka mohla především Štěstí je krásná věc, protože ta písnička jí nesedí. Jinak dobrej koncert, jen si myslím, že doprovod by mohl být poněkud rockovější, ten Maláskův mi přijde poněkud komorní (viz legendární doprovod BSP na "Modrém" turné).
Koncert Evy Urbanové a Karla Gotta v Lucerně 2010 (2010) (koncert)
To, že se mistr neustále udržuje ve velmi solidní formě mě nepřekvapuje, příjemně mě překvapila paní Urbanová, a to především písničkami od skupiny Nightwish - z fleku by mohla nahradit Tarju. Dobrej koncert.
Dom pri jazere (2006)
Mám rád Sandru i Keanu Reevese, dal bych i tři hvězdy, ale mě tenhle typ filmů (láska až za hrob smrtelně vážně) bohužel nudí, protože se absolutně míjí s realitou. Je to jen náš sen a zbožné přání, a šťastní jsou Ti, co ještě umí snít ..... mnoho let poté: měnim hodnocení tak, jek jsem změnil sebe -moc pěknej film
Králi ulice (2008)
Dobré, dost dobré. Keanu Reeves se mi líbí výrazně víc než Whitaker, zajímavě je obsazený "Dr.House".