Recenzie (1 016)
Umelec (2011)
Naprosto fádní a nudný příběh o tom, že žádný strom neroste do nebe. Bohužel je to také němý film, takže zvuk jsem vypnul už po dvaceti minutách, protože ta hudba byla prostě nesnesitelná, Možná je přelom dvacátých a třicátých let pro někoho fascinující, nicméně úspěch tohoto filmu svědčí dle mého ani ne tak o jeho kvalitách, jako spíše o nostalgické touze po starých časech. Ty jsou sice vyobrazeny naprosto dokonale, nicméně mě to přišlo příliš sterilní a nepřirozené - tedy až na B.Bejo - ta je fakt k sežrání.
Tichý zabijak (2012)
Užvaněná chaotická srágora. Po 20 min mi už nebylo jasný, kdo je kdo a po půl hodině mi to bylo jedno. Jen by mě zajímalo, proč se Pitt, táta od čtyř nebo kolika dětí, kterej to nemá zapotřebí, nechá zatáhnout do takovýhle užvaněný prasárny. Tohle natočil teplouš, kterej si ho potřeboval u něčeho honit, a chtěl bejt originální. Je mi z toho filmu fakt na blití.
Pravidlá mlčania (2012)
Nevím, co vedlo Roberta k obsazení toho slizkýho Leblafa nebo jak se jmenuje, upřímně mi tam celou dobu pěkně s..., ale jinak je film fajn. Stejně je úžasný, jak tyhle filmy tomu blonďákovi jdou (3DK, VPM ......).
Cesta do krajiny Oz (2013)
Mr Franco - to je problém tohohle filmu. Jinak dobrý, ale tenhle (ne)sympaťák mi celý tenhle tenhle film tak nějak pokazil. Pokud mi někdo leze na nervy, tak mě to prostě film otráví. To je celé. Možná příliš osobní a neobjektivní, ale nakonec se na ten film stejně musím dívat já ne ?
Deň pred krízou (2011)
Vynikající. Hlavně skvělé herecké výkony: Bettany, Spacey, ale třeba i Mentalista S.Baker.
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Je až děsivé, co za sračky jsou Američané schopní natočit. Ta jedna hvězda je za to, jak skvěle to dokážou. Jo, proboha kdo je to Benjamin Walker ? Horší charisma iž má pouze Shia -Transformer-LaBeouf, a to je fakt co říct.
Hry o život (2012)
I při maximální míře tolerance naprosto směšná záležitost. Takovou kravinu aby člověk fakt pohledal. Jedna hvězda za Woodyho, i když jeho přítomnost mě na rozdíl od Sutherlanda opravdu zaráží.
Gravitácia (2013)
Je to opravdu jedinečný zážitek, Nic víc není potřeba psát.
Tu strážim ja (2012)
Přes hrůzu nahánějící začátek se mi film líbil, na české poměry jsem se slušně pobavil (např hláška Pazderkové s kozama byla fakt vtipná) a nijak mě to - na rozdíl od Kameňáků a podobnejch hovadin neuráželo. I když chápu, že pro místní klub náročného diváka to bylo málo .... Jo a i jako chlap musím uznat, že Vaculík má charisma jako prase :-)
Na úteku (2012)
To je pořád Taken 1, Taken 2, Bourne ..... Jako kdyby žádné podobné filmy nikdy předtím nebyly. Aaron se mi docela líbil, ale nejsem moc objektivní, protože mě se líbil skoro všude. Scénář je bohužel tak fádní, že to ani Eckhart nezachrání. A protože Olga je na ozdobu a dcerka je příšerná, podruhé to vidět nemusím.