Recenzie (103)
Všetko, všade, naraz (2022)
Jestli by tenhle film měl dostat za něco Oscara, tak za podkuřování číňanům.
Ranpo Kitan: Game of Laplace (2015) (seriál)
Vcelku průměrné anime, ke konci je tak složité, že si říkám, jestli jej tvůrci postupovali logicky anebo tam sázeli co je napadlo a vypadalo cool, protože úvahy a jednání jednotlivých hrdinů občas nedávají smysl a celý konec je dost zmatený. Nicméně hodnotím vysoko originální námět, jak tvůrci pracují s teorií chaosu, to kolikrát jsem se musel podívat do wikipedie, abych porozuměl tomu, o čem mluví, a konečně i celé detektivní naladění, protože to jsou věci co mám v příbězích rád. Mimochodem Akechi je jako detektiv spíš Sherlock než Poirot (Sherlock přijde na místo činu, řekne jak prosté a odhalí vraha; Poirot předtím docela dlouho šmejdí okolo a vrah se mu sám prozradí svým jednáním), což odpovídá i celkově deterministickému ladění příběhu..
Jobs (2013)
Fajn, že se film nepáře s Jobsovým soukromým životem a soustředí se na jeho roli v rámci Applu. Bohužel zůstává jen na povrchu. Na hodně plytkém povrchu.
Deň pred krízou (2011)
Jeden večer a den v brokerské firmě. Žádná extra akce, jen napětí. Pokud nemáte ekonomické vzdělání nebo neznáte pozadí finanční krize z roku 2008, tak vám ve filmu bude asi hodně informací připadat jako japonština. Pokud jste však opačný případ, tak se na Margin Call určitě mrkněte.
Psycho-Pass - Season 2 (2014) (séria)
Z Gina je konečně sympaťák - škoda, že měl tak málo prostoru. Nový zrzek v týmu je prima pošuk a do středu dění se konečně trochu dostává i náš slovutný profesor psychologie. Z hlavních antagonistů je jeden k sežrání, druhý mi lezl i se svou máti pořádně na nervy a kvůli němu to není plný počet. Díly s hacklými drony a přepadením lékárny jsou perfektní, nemohl jsem se při nich ubránit lehkému mrazení. No a závěr série je prakticky celý o filozofování na téma všemohoucnosti a příliš velkého šutru, který všemohoucí nemůže unést, což je pro mě osobně téma hodně blízké.
Psycho-Pass (2012) (seriál)
"Už dávno jsem pochopil, že jako prostředek elementární duševní hygieny je důležité být na pozoru, kdykoli někdo cituje Pascala..." Hlavní hrdinové jsou sečtělí, postavy se v průběhu vyvíjejí, kriminálníci jsou zvláštní osobnosti a celý seriál je dost brutální. Holt hezcí hoši a sympaťáci umírají první. Po druhém shlédnutí zvedám hodnocení na plnou palbu a až vykrmím a rozbiju prasátko, tak si z Amazonu koupím Blue-ray golden edition.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Pije mi krev stupidní manipulace s historií. Za druhé světové války neměly ani ty pitomé rakety, natožpak bagr, kterým na začátku prorazí zeď. Navíc by žádná ženská nemohla získat hodnost v armádě ani tajné službě. Jediné plus, jež mě napadá je fakt, že v celém filmu není jediná postelová scéna. Druhá hvězda je to za to, že je to Marvel.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Agent 007 Miloš "Craig" Zeman, jemuž neodolá žádná žena ani láhev, nám tentokrát přiváží Kvantum Siláže a to až z daleké Bolívie. Škoda, že kromě té siláže ve filmu nic jiného není. Fňuk :-(
James Bond: Skyfall (2012)
Pozor, Kuba Obinadlo je sám doma!!!
Agatha Christie's Poirot - Vražda v ulici Mews (1989) (epizóda)
Jak řeknete číňanům, že špatně škrobí límce? "Můůůůj líííííímec, mooooc šššššškrtí." A pomůže to? "Vlastně vůbec"