Posledné recenzie (616)
John Wick 4 (2023)
Bohužel jak to tak bývá u několikátého pokračování, série notně upadá, všechno je horší, nejvíce mě zklamal Donnie, čekal jsem lepší výkon a hlavně zajímavější postavu, byla to fakt nuda a nebylo lehké vydržet do konce, ani už si nevybavuji jak to dopadlo, tak mi to bylo jedno :( Ale první dva díly jsou nezapomenutelné.
Čmuchalové (2023) (seriál)
Moje krevní skupina, kombinace absurdní naivity, násilí, vtipných dialogů s funkčními akčními scénami, od boxerů jsem toho tolik nečekal, ale povedlo se, konec je trochu zklamáním, ale i tak pořád příjemný kousek mezi tím nudným až otravným balastem kolem..
One Piece (2023) (seriál)
Mám fakt rád anime, mangu, hodně srdečních záležitostí, toto jsem v animované podobě neviděl, asi si dám povinnou záležitost, protože si myslím, že v té podobě by to mohlo fungovat, ale tento hraný.. jak to nazvat.. neskutečně nesympatičtí "herci" otřesná výprava, zpracování, to prostě rve oči, uši, všechno... nebo vlastně ani ne.. jen to rychle vypnout.. nechápu ta čísla.. vkus se asi už zase posunul někam, kam já nedohlédnu.. a to jsem se na to celkem dost těšil :(