Posledné recenzie (105)
Ďáblův chlapec (2018) (seriál)
Tak tohle byl dost nářez! Sice mi dost dlouho trvalo, než jsem si zvykl na neobvyklou atmosféru. Děj byl zpočátku dost zmatený a necenzurování některých scén, potažmo částí těla, bylo přinejmenším překvapivé, nicméně časem jsem se do toho dostal a začal jsem si to dost užívat. Byla to rychlá agresivní jízda se zajímavým finišem! Solidní ****
Šingeki no Bahamut - Virgin Soul (2017) (séria)
Možná je 5 hvězd trochu hodně a neřadám tohle anime mezi svých TOP 10, ale víceméně nemám co vytknout. Předchozí série se mi občas zdála trochu zmatená a občas i nelogická. Tady je děj velice plynulý, postupně gradující. Celkově je to dobře vyladěný a každý díl stojí za to. Je zde více času na vykreslení jednotlivých postav, dostatek akce a ani romantická vložka mi nevadila. Určitě doporučuju! :)
Ansacu kjóšicu - Season 2 (2016) (séria)
Druhá série je míň epizodiální a konečně se dozvídáme něco více o hlavní postavě. Celé série si drzí vzrůstající napětí a konečné vyústění se mi dost líbilo. Strukturou děje se sice řadí mezi standardní schémata, ale pořád si drží punc originálity a celkově se mi hodně líbila. Solidní ****