Recenzie (4 972)
Na hrane prežitia (2020)
Samozřejmě to nedosahuje kvalit jiných smyčkových filmů, ale jelikož mám tento subžánr moc rád, po většinu stopáže to bylo celkem vtipné a vraždění se dala počítat na stovky, zbývá příjemný pocit z dobře odvedeného řemesla a příjemně strávené hodiny a půl. 75%
Ink (2009)
Divné, to je asi tak to nejvýstižnější slovo, které k Ink patří. Nakonec to vlastně dalo i smysl, ale přece jenom toho nevysvětleného, nedotaženého a zvláštního tam bylo příliš na to, abych mohl jít s hodnocením nad průměr. Takovou haluzárnu vidí člověk jednou za dlouhou dobu. 65%
Totálně našrot (2012)
Místy to byla solidní sranda, místy zase bizár, co se jen tak nevidí. Každopádně ale jeden z nejlepších castingů vůbec, protože taková přehlídka dementů a šílených držek se jen tak nevidí. Po skončení ale zbývá pocit scének slepených k sobě bez nějakého většího smyslu. 60%
Chlapci z Brazílie (1978)
Gregory Peck dokázal vlastně sám vytvořit solidní atmosféru a zápletka jako taková je určitě do tří čtvrtin stopáže excelentní. Konec zdaleka není tak uspokojivý, jak by takový námět měl mít, ale tak jako tak se jedná o neobyčejný a hodně zajímavý film. 80%
Divize (2020)
Troška Města bohů, troška Elitní jednotky a hodně moc minut, které strašně ubíraly na tempu. V dalších ohledech to tedy byla paráda, ať už co se týče herců, režie, i třeba killcountu, ale ta stopáž to úplně zbytečně sráží dolů. Nicméně kdo se chce podívat do drsných slumů Ria de Janeira, neprohloupí. 70%
Bad Boy (2020)
Mně prostě Vegův styl sedí, ať už natočí cokoli o komkoli. Není to sice taková parádní jízda jako Pitbull nebo Kobiety mafii, ale pořád se ještě jedná o nezvyklý styl s Rkovým ratingem, který hravě strká do kapsy většinu současné produkce, takže za mě opět super. 80%
Super (2010)
Tak jako Matrix naprosto vymazal Deváté patro, tak Kick-Ass zadupal do země Super. A přitom se v obou případech jedná o skvělé filmy, jenom holt ta konkurence byla nesrovnatelná. Dobré fóry (zvlášť vše kolem Holy Avengera), scénář bez klišé a bezva ústřední dvojice. 85%
Lyončania - Príbeh gangu (2011)
Nejslabší Marchal, jehož hodinu a půl dlouhý film pojednávající o naprosto nesympatické bandě zmrdů, se subjektivně táhnul víc jak dvě hodiny. Pořád ještě je to kvalitní filmařina, tak jako všechny režisérovy filmy, ale obsahově mě to vůbec nechytlo, takže s bídou průměr. 50%
Tombstone (1993)
O kus lepší než o rok mladší tříhodinový Wyatt Earp, ale ani tak ze sebe tu čtvrtou hvězdičku vymáčknout nedokážu. První hodinu mě to bavilo, ale pak paradoxně s přibývajícími mrtvými šla moje pozornost silně dolů i přes vynikající herce a solidní killcount. Western holt není můj žánr. 70%
Repo Man (1984)
Pořádná osmdesátková holomajzna jaksepatří, tedy přesně taková, jak je mám rád. Repo Man se rozhodně nemůže zařadit mezi top filmy tohoto období, ale na jednorázové odreagování to zabírá fakt skvěle. Že by se jednalo o kult, jak tvrdí Amerika, mi ale tedy nepřijde. 70%