Posledné recenzie (4 968)
Kozorožec 1 (1977)
Krásná konspirační reakce na přistání na Měsíci, nicméně druhá polovina se dost znatelně táhla a chybělo tempo. Kdyby se film sestříhal o nějakou tu půlhodinu, byla by to strhující podívaná, takhle jen lehký nadprůměr. 70%
Šógun (2024) (seriál)
Hned první scéna je absolutní špička, celé první dva díly taky a pak se to dost zpomalí a až zase poslední dva díly jsou bezkonkurenční. Mít to tak 6 nebo 7 dílů a vystříhat nějakou tu vatu, byla by to plná palba, takhle "pouze" velmi dobrý seriál. 85%
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Budu moc hodný a dám ještě druhou hvězdičku, protože vizuálně to místy byla paráda, nicméně obsahově je to fakt šrot. Je to podobně hloupá, zbytečná a nesmyslná sračka jako nová trilogie Star Wars plná blbostí od začátku do konce (vesmírné lodě na uhlí over the top!). 30%