Recenzie (4 971)
Bloodshot: Supervojak (2020)
Klasické výplachové béčko. Scénář bych k tomu nejspíš zvládl napsat i já, klišé a schémat, že by vystačily na tři filmy, ale když ono to tak hezky utíká, člověk se nenudí a bojové sekvence opravdu stojí za to. V rámci žánru tedy spokojenost, tyhle filmy já můžu. 60%
Sliediči (1992)
Bezva námět, bezva herci a nějak mě to nebavilo. Respektive do půlky jo a pak to nějak ztratilo tempo, začala se vršit klišé a můj zájem okamžitě opadl. Škoda, protože podle popisu i obsazení to vypadalo na něco jako Dannyho parťáky, což realita nepotvrdila. 60%
Slušní chlapci (2019)
Ano, Ritchie čas od času natočí nějakou sračku (Aladin, Trosečníci), ale veskrze to je nadprůměrný filmař s několika excelentními kousky. Gentlemani jsou film, který má Scénář s velkým S. Takhle propracovaná mozaika se dnes už jen tak nevidí, o špičkových hercích, fórech, režii... ani nemluvě. Kurevská paráda! 100%
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
V určitých mezích se mi to líbilo. Zabíjení, vulgarity, super střih, pár parádních scén (dýmovnice na policejní stanici). A jako protipól z toho čiší otravná ženskost (ta malá rákoska po pár minutách na zabití), kdy chlapi jsou svině a retardi, pár padesátikilových holek seřeže sto nadřených zločinců atd. Režisérku už prosím k ničemu nepouštět. 60%
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Mně se to líbilo. Velmi pohodové, jednoduché , nenáročné, místy celkem vtipné a nenudící. Obecně to rozhodně není žádný zázrak, ale radši budu dokola koukat na takováhle béčka, než na áčkové utahané nesmysly, které si akorát hrají na velkou filmařinu. 70%
Díra (2019)
Všemi proklínaný konec fakt stojí za hovno. I když chápu, že to je celé společenská alegorie, tak netuším, jak by zrovna tohle řešení mohlo pomoci. Sem tam i nějaká nelogičnost..., ale jinak je to kurevsky brutální věc, která nemá moc obdoby a která rozhodně zaslouží velkou pozornost. 85%
Jižní vítr (2018)
Moc "pěkná" gangsterka od četniků, kde kladný charakter aby člověk pohledal a kde se jeden jakýkoli zmrd neštítí podrazit a sejmout jiného. Tak si říkám, když vidím tohle v Srbsku, Vegovy a Smarzowského mrdy v Polsku, co se děje u nás vyjma tupých komedií pro ovčí lůzu... 80%
Neviditeľný (2020)
Mohlo to být o kus kratší, sem tam se našla nějaká nesrovnalost (co na té nádheře asi tak vidí?), ale mně se prostě líbí Whannellův styl, a tak lehce nadhodnotím. S původním filmem z roku 33 se to nedá srovnávat, ten je lepší v každém ohledu, ale i tak je to solidní podívaná. 70%
Vlastníci (2019)
Musím na tři, protože to rozhodně neukazuje realitu (za což se to vydává), ale používají se extrémní charaktery, které by se dohromady našly možná tak v tisícovce lidí. Fóry místy stály za to, závěrečná pointa také pěkná, herci skvělí, ale celé to bylo hodně absurdní, což je škoda. 70%
Ľadové kráľovstvo II (2019)
K tomu "ději", který si očividně někdo vymyslel za pár minut, asi tolik - Elsa je de facto Voda (když ovládá mráz), takže sotva může být ten kýžený pátý element. No. Jinak to bylo samozřejmě krásně udělané, ta nordickost z toho krásně čiší, ale druhý den si z toho člověk nepamatuje vlastně nic. 50%