Recenzie (7 924)
Čierna ovca rodiny (2011)
Příjemná "nezávislá" komedie o problémech komunikace mezi partnery.
Smrtonosný výlet 2 (2009)
První půlka filmu byla opravdu zajímavá a černohumorně vtipná, ale pak už to sklouzlo jen ke krvi a "šavlím".
Votrelec ³ (1992)
Ne, nebylo to úplně ono, ta "atmosféra" předchozích dvou filmů tam nebyla. Spíše to bylo postaveno na té "postapokalyptické" věznici, ale to jsme někde jinde...
Honba na čarodejnice (2011)
Tři hvězdy za tu temnou středověkou atmosféru, která se táhla prakticky celým filmem, ale ten závěr už byl slabší a zbytečný, respektive mohl být udělaný úplně jinak...
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Potřetí do stejné řeky nevstoupíš...
Prázdniny v Ríme (1953)
Tak nějak jsem od toho filmu čekal víc.
Kód Navajo (2002)
"Už tu nikdo neumře!" Ze všech válečných dramat na mne tohle zapůsobilo asi nejsilněji. Není jen o válečných situacích, ale ta další "indiánská" linie ho posunula mnohem dál, tak jako se postupem času měnily názory a vztahy mezi bílými a indiánskými vojáky. K tomu perfektně zvládnutá režie akčních scén a dokonalá kamera. A těžké emoce... Jednoznačně plný počet!
Frankenstein (1994)
Jsem sice velkým příznivcem sci-fi, ale tenhle světoznámý až romantický příběh mne nikdy moc neoslovil...
Mačka na rozpálenej plechovej streche (1958)
"Já nevěřím muži, který nepije!" Dialogy, dialogy, monology...Jednoznačně divadelní záležitost, jako film bylo natočení zbytečné. Na druhou stranu kvalitní herecké výkony a především scénář. Komunikativní zemětřesení v jedné rodině, kde jeden nezná druhého, kde vládne sobectví, skrytá nenávist a pokrytectví. V krizové chvíli nakonec dojde k výbuchu vášní a debatám "na rovinu"... Jak už jsem naznačil...běžte do divadla!
Angel Heart (1987)
"Čím se měří cena lidského života? Tím, že jsi milován nebo nenáviděn?" Mystika a woodoo atmosféra se táhne celým filmem a se závěrem skutečně graduje. Rozhodně lze tento hororový thriller zařadit mezi klasiky jako Přichází satan, Exorcista nebo Carrie, i když zde je téma nastoleno poněkud jinak.