Recenzie (7 955)
Dnes áno, zajtra nie (2013) (TV film)
Velmi hezké romantické drama s mými oblíbenými herci v hlavních rolích. Tohle téma už bylo pojato podstatně bláznivěji s Drew Barrymore a Adamem Sandlerem, ale zde bylo zpracování podstatně vážnější, ale také citlivější a snad i reálnější.
Predtým a potom (1996)
Byl jsem zvědavý, jak scénář vybruslí z takovéhoto mravního dilema, a musím uznat, že se povedlo se ctí. Nemusím ta biblická přirovnání, zde šlo o nám známý "vyšší mravní princip", ale myslím, že "vnitřní rodinný boj" se situací byl zobrazen kvalitně i reálně.
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Postavy rozhodně nebyly špatné, ani příběhy, spíše scénáře si nedělaly starost s logikou. S přibývajícími díly se komediálnost měnila v drama, ale to nebylo na závadu. Ne nadstandardní seriál, ale myslím, že ostudu Humoreskám... neudělal.
Zlá krev (1986) (seriál)
"Mají plnou hlavu Marxe, stačí jiskra a jsou v jednom plameni!" Nemohu si pomoct, ale zde obroda češství ustoupila na pozadí a hlavním motivem se stalo sociální téma, lépe řečeno "socialistická revoluce" a vznik soudruhů... Škoda, pak i osudy rodin byly potlačeny na jejich úkor.
Po zániku Zeme (2013)
Člověk se namlsá úvodními sekvencemi a pak se téměř až do konce nic neděje. Název evokuje postapokalyptický snímek, přitom jde o dobrodružné sci-fi. Jednou stačí.
Projekt X (2012)
Plusový bod za dokumentární podání, které se v tomto případě hodí, minusový bod za to diskofilní podání, které mi nejde pod uši i oči. Zlatá mládež Ameriky, pche...
Let číslo 93 (2006)
"Nikdo netuší, co bude dál..." Ano, zde nelze hodnotit jinak. Musím přiznat, že skutečnosti o letu 93 jsem neměl nijak načtené nebo si už nepamatoval. Ale to dokumentární podání především části odehrávající se v letadle... tak realistické... a takhle mne při filmu dlouho nemrazilo...
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Poněkud atypická kamera, která mi zpočátku nešla pod "oči", ale postupem času jsem si zvykl. Jinak nejzajímavější byla druhá polovina filmu, no a za toho miloučkýho humanoidního aliena dávám hvězdu navíc! :-)
Bol raz jeden zločin (1992)
Taková trochu ztřeštěná komedie, což odpovídá i hereckému obsazení. Standardní záležitost.
Veľké víťazstvo (1992)
Příjemný film, bohužel ten sport není mou doménou.