Recenzie (2 169)
Torchwood - Cyberwoman (2006) (epizóda)
Měl jsem rád dr. Who. Tohle je trapárna.
Chuck - Chuck Versus the Sandworm (2007) (epizóda)
Sere mě, že jsou tady všichni tak hodní!
Chuck - Chuck Versus the Sizzling Shrimp (2007) (epizóda)
Zlepšuje se to, zatím vydržím....
Chuck - Chuck Versus the Tango (2007) (epizóda)
To není Strahowski ze Služebnice!
Chuck - Chuck Versus the Intersect (2007) (epizóda)
Takové dětské....
Oktopus - Žihadlá (2023) (epizóda)
Pořád jsem čekal, kdy přijde Habera a vyhodí tu Hvězdnou pěchotu! Ani prsa tomu nepomohla.
Oktopus - Srdcová sedma (2023) (epizóda)
Ten Hanzlík je marnej....
Oktopus - Kobyla (2023) (epizóda)
Marika v tričku. Málem posranej vyjednavač. Průměrně dobrý....
Mentalista - Violets (2014) (epizóda)
Hodně dobrý díl!
Star Trek: Neznáme svety - Podpriestorová rapsódia (2023) (epizóda)
Jasně - tohle je Star Trek, kterej se nebojí. Že budou někteří nadávat je jasné už od DS9 a jeho epizod s Vic Fontainem. Já jsem nadšen! Pocta muzikálům v plný palbě!