Recenzie (2 169)
Wisting - Season 2 (2021) (séria)
Ještě lepší, než první řada. Napínavé až dokonce. Čtyři díly mi vyhovují mnohem víc, než ty tradiční natahované osmi až deseti dílné sérky.
Wisting - Season 1 (2019) (séria)
Atmosféra, dobrý příběh a herci.
Detektív z Chelsea - Mzda hriechu (2022) (epizóda)
Velice příjemná detektivka
Prízrak v Benátkách (2023)
Taková divadelní hra v nádherných Benátkách. Bavilo.
Dan Brown: Stratený symbol - As Above, So Below (2021) (epizóda)
Konečně zase odpočinkový seriál s atmosférou. Záhady a tak....
Oktopus - Deny (2023) (epizóda)
Robert Jašków je výbornej!
Německé pohádky - O starém komínu (1973) (epizóda)
Je to krátký a má to příběh. Je to vlastně moderní!
Osada - Epizoda 7 (2023) (epizóda)
Je naprosto nezbytné!!!!
Osada - Epizoda 8 (2023) (epizóda)
Sýrová moudrost - Cheesecraft, díl bez Heleny, hon a dokonalá vražda. Tohle ušlo...
Majster ilúzie - Pilot (2018) (epizóda)
Je to hravé a naivní. To se mi líbí. To mi určitě zruší....