Recenzie (2 169)
Shoot 'Em Up (2007)
Střílí se, kojí se, hláškuje se, souloží se. A to celých 86 minut...
Stroj času (1993)
Výborný debut...
Medzi vlkmi (2011)
A pak, že naděje umírá poslední.... Výtečná žánrovka, skvělá atmosféra...
Alois Nebel (2011)
Aneb Jak si nádražák našel holku. Atmosféra dobrá, ale proč se to jmenuje Alois Nebel, vždyť ten kdyby nebyl, nic by se nestalo....
Mission: Impossible 4 (2011)
O čem to vlastně bylo? Pamatuju si akorát dva borce: Josh Holloway a Pavel Kříž.
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
To je jako když jdete na pěknou rozhlednu nehezkou cestou. Po cestě se nudíte, občas si řeknete dobrej fór, ale jinak nic moc. Zato poslední kilometr se objeví výhledy a maj tu výbornou malinovku. Finále je fakt dobrý...
Sherlock Holmes (2009)
Nádherně a efektně natočený hloupý příběh. Je radost se na film dívat, ale utrpení přemýšlet nad ním. Je na vás, čemu dáte přednost... P.S. Nový seriál Sherlock je na tom obráceně a je rozhodně lepší....
Nanga Parbat (2010)
V podstatě komorní příběh, který rozhodně nedosahuje bombastičnosti jeho amerických konkurentů. Ale je zase podle pravdy. Ono v zóně smrti opravdu nelze provádět kousky ala Clifhanger. Takže je to o věčném čekání. A o tom, že Messnerovi 30 let nevěřili, dokud se tělo jeho bratra nenašlo. Kvalitní film...
Kundun - Život dalajlámu (1997)
Silné....
Hotel 'U mŕtveho horolezca' (1979)
Tento pomalý film funguje spíš jako psychlogická studie. Atmosféra je hustá. Srovnání s Vlčí boudou je nasnadě. Ale kniha dává větší smysl a je zábavnější....