Recenzie (2 169)
Megamozog (2010)
Jak výchovné....
Howlův kráčející hrad (2004)
Po tomhle jsem viděl Megamysl a byl jsem otráven. Tolik fantazie v prvních deseti minutách by vydalo na celý hoolywooďák...
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
Skvěle zapadá do Spatakova světa. Je to lahůdka sledovat, jak se měnili charaktery postav, před tím, než přišel na scénu Spartakus. A, že nic není takové, jak se původně zdálo. A radost mi činí i počet epizod, který nikdo zbytečně nezvyšoval, jak to tak chodí....
Spartakus (2010) (seriál)
Přes svojí prvoplánovitost je seriál promyšlený a tento můj pocit se zvětšuje po shlédnutí preqelu Bohové arény. Myslím, že stejně jako film se nemá hodnotit podle traileru, neměl by se seriál hodnotit podle např. tří epizod, nebo pouze pilotu. Poměrově to totiž vyjde stejně. Ano mluví se tu sprostě, souloží se a tečou potoky krve. Lidé zde před sebou dokonce i kadí. Takový je to svět. Kdo tohle nemusí, zbývá mu spousty jiných - korektních seriálů..... Poslední řada mě trochu zklamala, zbytečně rádoby šokující scény....
Vražda v Ostrovní ulici (1933)
Detektivka, která používá stejné postupy jako o 80-let mladší hity. Dokonce je tu i předchůdce Castle, i když píše jen do novin...
Ja, zloduch (2010)
Je poznat, že hudbu produkoval Hans Zimmer. Je to zábavné, dojemné, jen s tím měsícem si měli dát víc práce. Sedmiletý syn se mě ptal, jak se dostal zase zpátky...
Prísľuby z Východu (2007)
Pomalé tempo, ve kterém o to víc vynikne nějaká akce. Nepěkné osudy naivních holek z východu. Naivní porodní asistenka, která nevědomky ohrozí celou svou rodinu. Pouze policejní naivita mi přišla opravdu k neuvěření. Copak si myslí, že to staříkovi nedojde, proč mu berou vzorek? Jinak vše v pořádku, Vigo je opravdu drsňák...
Šéfovia na zabitie (2011)
Přidal jsem půl hvězdy za sexy Jennifer....
Madagaskar (2005)
Kvalitní pohádka, s ponaučením, samozřejmě...
Hore (2009)
Sakra ti důchodci mají potenciál....