Recenzie (604)
Volyň (2016)
aj ta jedna * je privela
Cesta do Ameriky 2 (2021)
ŠKODA písať, ŠKODA pozerať ..... HA reklama (na auto) jak šwiň.
Momentum (2015)
Gebuzina ... sam nechapem preco som nedal odpad .... hmmmmm ... mozno za to ze tam prebehol Freeman.
Strašiak (1973)
Nie veru, nebavil som sa. Raz stačilo až-až.
Nočný lovec (2018)
fajna krímoška
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Dokonalý nekorektný humor ... každú chvíľu kameň jak sviň ... pri natáčaní muselo byť riadne ródeo :)))
Prekliaty ostrov (2010)
blázinec ... doslova
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Viackrát to vidieť nepotrebujem, takže 3* sú akurát.
Gauneri (1992)
Príliš ukecané a uvrieskané
Osudový dotyk (2004)
Ťažké PSYCHO ... ať děláš co děláš, vždycky to POděláš ... či?
Ovládací panel
11. naj používateľ Thajsko