Obľúbené filmy (10)
Medveď (1988)
KRASOTA PRENÁDHERNÁ. Toto asi ťažko niekto prekoná
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Keby som si musel vybrat jedinu rozpravku, tak bez vahania tuto. Pani Werich a Burian tu uzasne perlia. Videl som uz X-krat a vzdy potesi. Humor a priam kultove hlášky ... Co mně lezeš do snu?!? ... Já jsem tajrtlik? Ty seš tajtrlik! ... Hej osobo! Osobo ... Chce se mi spát. Chce se mi spát.... :D
Million Dollar Baby (2004)
Hore (2009)
KRASOTA prekrásna. Milé .....vtipné ....zlatučké ....dojímavé .....napínavé .....dobrodružné ....a hlavne precízne kvalitná disney animačka ......BOMBA ktorá sa dá pozerať donekonečna
Vtedy na Západe (1968)
Gran Torino (2008)
Žiaden happy end ....žiadne ťuťuli-muťuli mojkanie. Natvrdo ....a na plné GULE !!! Drsňák Harry so vztýčenou hlavou odchádza .....a pre mňa je JUST NESMRTEĽNÝ ......héééééééč
Zelená míľa (1999)
Americký ostreľovač (2014)
Účtovník (2016)
pochúťka :)