Recenzie (604)
Tenká černá linie (2013) (seriál)
Hlboko podpriemerná kriminálka veľmi často nudná a "okato" naťahovaná, priam šitá do žumpy TV Barrandov.
Pan a paní Adelmanovi (2017)
HEH ... že dráma ..... PRD !!! ....... nočná mora je to ... vydržal som prvých 40 minút ... viac ani za milion ... neskutočná nezastaviteľná nekonečná KOPA drííííííííííístov
Raport (1968) (TV film)
Nebavilo ... privela kecania ... teda vlastne nonstop kecy.
15:17 Paríž (2018)
Hodnotim zaverecnych 15-20 minut, to je podstata. Zial zvysok je dost nepodarena "vata" na natiahnutie stopaze.
Mama s ockom (2017)
Veľmi znesiteľná stopáž, kupodivu Cage v celkom schopnom filme a originálny príbeh = 3*
Villa Capri (2017)
Hold asi si Freeman a Jones malo "naskrblili" ked vlezu do takej sračky.
Báječná léta pod psa (1997)
Hmm ... nijak extra som sa nebavil ... Pupendo je podstatne lepsie
Mladý Karl Marx (2017)
žvásty ... žvásty ... žvásty ... otravná nuda.
Vitajte u Hartmannovcov (2016)
Dlhé ... nudné ... trápne ... otravné === inu typicky nemecké :)
Čertoviny (2017)
Troška a da sa na to pozerat? A ono fakt ... povedlo se, ale ne az tak aby som to niekedy mal dovod pozriet zas, takze 3* su akurat.