Recenzie (604)
Polibek (1988)
Nudné ... trápne ... otravné ... uvrieskané ... proste KONiNA
Sněhová královna (1966)
KRASOTA PRENÁDHERNÁ ... podarená rozprávočka so všetkým, čo k rozprávke patrí.....super zbojníci s podarenou kapitánkou, hovoriaci havran, zázračné predmety, Pán Škriatok, Pani Kalamárová, príjemné "modroočko" v hlavnej postave = dievčatka Gerdy, pekná príroda, semo tamo nejaké to kúzlo, na každom kroku farieb až joj, pár vkusných pesničiek i humor sa nájde ....... a hlavne celkovo PRÍJEMNÝ ZÁŽiTOK.
Robin Hood (2010)
Čakal som niečo lepšie veru. Minimálne od názvu som naivne vyvodzoval, že zbojníčisko bude zbíjať o106 a ono prd. To si ani nezaslúži ten názov. Keď už tak to mali nazvať "ZROD ROBiNA HOODa" pretože Robinom Hood-om ho oslovia až na úplnom konci a aj to nezbíja, len je v tábore vydedencov. Nejaká tá bojová stredoveká scénka bola potešujúca, aj pekná scenéria sa semo-tamo objaví, ale čosi tomu chýba. Napríklad k takému GLADiÁTORovi sa po čase rád vraciam, ale k tomuto nemám veľmi dôvod. To jedine, žeby šialená nuda bola a nič iné by "nebylo k mání"
Nezvratný osud (2009)
NUDA
Serge Gainsbourg (2010)
GEBUZiNA pre veľmi úzky (ba priam ultra úzky) kruh divákov. Francúzsku tvorbu mám rád, ale TOTO čudo veru e-e. Dávať 3-4-5 hviezdičiek za nahotinky?!? ... no pardon ..... k tomu postačí akékoľvek porno. Cvok, čo stvoril tento úlet, zaručene fungoval na dákej droge a najskôr na riadnom CRAZY mišung-u.
Pomsta chlpáčov (2010)
Možno tak pre malinké deťúrence postačí, ale aj to dosť pochybujem, že by na to vydržali pozerať do konca.
Lovec (1980)
Veruže nič extra ani s ohľadom na rok výroby. Je veľa lepších filmov, ba dokonca lepších starších
2012: Supernova (2009)
Typický hnoj "made in DVD EDiCE"
Moon (2009)
Vynikajúce sci-fi bez eMZákov, bez vesmírnych prestreliek a vlastne aj bez akcie a napriek tomu VÝBORNÉ. Ak máte radi sci-fi a budete to pozerať BEZ PREDSUDKOV, tak vás to určite poteší .... ako aj mňa :-)
Happy-Go-Lucky (2008)
Trápna .....nudná a otravná stupidita