Recenzie (604)
Noční plameny (2019)
ujetina
Pouze zvěř (2019)
Dobrý prepletenec.
Čistá duša (2001)
Bláznivý génius či geniálny blázon ??? Hmmm ... toť otázka. Každopádne CROWE to zahral na PÁNA ..... klobouček. A ta jeho žena by tiež zaslúžila nejaké ocenenie "Nervy zo železa" alebo tak niečo.
Jako v bavlnce (2020)
FUJ!!! To bolo hnusne ale originalne a dobre spracovane.
Zprávy ze světa (2020)
Tú žabku vybrali veľmi dobre ..... zlatá. Chúďatká amíci majú tak škaredé dievčatá, že až z Nemecka museli?!? Ale i keď je narodená v Berlíne, tak si myslím, že gény budú slovanské. Bo Nemky som videl kopu a za pekné by som ich veru neoznačil. Na 90% keď v Nemecku je nejaké pekné dievča/žena tak je to Češka, Slovenka alebo Ruska, minimálne niekto z predkov bol Slovan.
Osudová príťažlivosť (1987)
Miesto Glenn Close určite mohli vybrať niečo krajšie, lebo ja fakt nechápem prečo by niekto podvádzal svoju ženu s takou škapou. Taká Meryl Streep, Lois Chiles či Susan Sarandon by boli lepšia voľba.
10 položiek a menej (2006)
inu ..... také nič ..... čo pobaví ..... pohladí ..... Morgan si to užíva ako PÁN
Apokalypsa (1979)
Apokalypsa??? Aaaaale kdeže ..... HOVNO je to ..... blázinec. Nikdy viac!!! Aj jeden krát bolo priveľa. Dopozeral som to len v nádeji (márnej), že hádam ďalej už konečne začne ten "150. nejlepší film" a ono ...PRD. 23500 zhulených pacientov neskutočne NADhodnotilo.
Až na Měsíc (2020)
Pre šikmoočka možno, pre mňa ani náhodou. Vydržal som úvodných 35 minút, ďalej sa nedá. Uškriekané čínske halušky.
Krásné šílenství (1966)
nie veru ,,, nedá sa ... neide to ... pretrpených 23 minút mi stačilo ... ani komedia ani drama ... dáke psycho o mrdlom cvokovi a nééééééékonečné dríííííííííísty