Recenzie (15)
Biely lotos - Season 2 (2022) (séria)
Druhá série povýšila už tak dobrý seriál na mistrovský kousek. Fantastická práce všech filmových složek, v čele se scénářem, hudbou a kamerou.
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
101 %
Milenci tých druhých (2015)
Naprostý souhlas s Annousannou, s každým slovem!! Dejte mi to písemně a já to podepíšu. Nevídaná ostuda na závěr celkově nezvládnutého KVIFFu č. 50
1001 gramov (2014)
(Febiofest 2015) Na film jsem šel s mou milovanou Terezkou po velmi krátkém rozhodování a oba jsme si to - loňské febiosmůle navzdory - moc užili. Suchý, melancholický švédský humor a neobyčejně pozoruhodná Ane Dahl Torp. Přes pomalé tempo film nenudí a člověk odchází z kina s úsměvem. (!) To se na festivalech často nestane...
Vášeň (2012)
Při vší účtě - nejlepší herecký výkon v tomto filmu podává interiér berlínské DZ Bank Franka Gehryho; a jemu také patří jedna hvězda.. Všechno ostatní je až nestydatě příšerné. Kdybych byl zástupce některé z dlouhé řády firem, jejichž seznam je to jediné, kvůli čemu se vyplácí protrápit se k závěrečným titulkům, chtěl bych za svůj product placement vrátit peníze. Rachel McAdams je překrásná, ale to všichni víme.
Revízori (2003)
Vtip, napětí, geniální hudba, skvělý hlavní hrdina a jeho parta, sexy medvídek. Můj nejoblíbenější film.
S*áči (2011)
Strašně slabé a navýsost trapné po všech stránkách. A to teeneagerské komedie miluju. Měl jsem pocit, že ty dva lístky po sto sedmdesáti korunách zaplatily celý film. Nedokoukáno, šel jsem o sál vedle na ghost protocol.
Incident (1967)
..aneb Dvanáct rozhněvaných mužů ve vagóně. Skvělý hlavní antihrdina a nemožně trapní cestující v ponorkové situaci. Prostě jako jakákoli jiná cesta béčkem na Zličín. Lepší 3*.
Vítr vane, kudy chce (2005)
Skvostný film. Jeden z největších zážitků na MFF KV napříč všemi ročníky.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nikdy jsem nenašel seriál, který by se tomu aspoň vzdáleně přiblížil. Snad Simpsonovi..