Recenzie (3 657)
To jsem z toho jelen (2000) (seriál)
To jsem z toho jelen aneb poslední učitel v Čechách je snad jediný film anebo seriál z české současnosti, kterému bych dal plné hodnocení. Nejenom kvůli trefným vtípkům, které ji přesně vystihují, ale hlavně kvůli hereckému projevu Bohumila Klepla.
O princezně na klíček (1987) (TV film)
Jedna z nejdivočejších českých pohádek, jakou jsem měl tu čest vidět.
Šplhající profesor (1992) (TV film)
Viktor Preiss a Josef Somr jsou v televizní inscenaci v rolích Sherlocka Holmese a doktora Watsona (ne)překvapivě velmi dobří a přesvědčiví.
Tři na lavičce (1978) (TV film)
Dokonalá studie o starých lidech v podání našich největších hereckých velikánů - klasiků.
Nemocnice na pokraji zkázy (1999) (seriál)
Na první pohled povrchní spolupráce Gabriely Osvaldové a Marka Vašuta, pod povrchem však dostatečně vtipné.
Pension Lola (1993) (TV film)
Oldřich Kaiser a Jiří Lábus hrají sami sebe a ještě snad tucet dalších figur... Zní to bláznivě? V jejich podání rozhodně ne. Scénář plný skvělých nápadů mají na svědomí oni sami a spolu se střízlivou režií jednoho z čerstvých absoloventů FAMU dávají opět vzniknout další z vtipem nabitých českých televizních inscenací.
Okno zo spálne (1987)
Napínavý thriller, který vůbec nevypadá na to, jak vypadá: má dvě hlavní ženské představitelky, jejichž charaktery jsou správně rozvržené ;-) Guttenbergovo úsporné herectví jenom podtrhuje kvalitu tohoto díla. A co ještě? Elizabeth McGovern přehrvává Isabelle Huppert svým (skoro) odhaleným tělem :-D
Číslo 5 žije II (1988)
Stejně dojemné a zábavné jako první díl. To je vše.
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Satira za každou cenu.
Pivní bratia (1998)
Někdy geniální (tady podle mě DOST zapracoval David Zucker), někdy nechutné, ale v podstatě průměrné, i když docela milé. No rozhodně lepší než třeskutá rádobyzábava jejich kreslených seriálů.