Recenzie (69)
Strážca nebeskej brány (2006)
Za ten flashback jak utekl z otrockejch dolů si to ty čtyři zaslouží. Třebaže mám kotel výhrad a otázek. Nikdo mi netvrďte, že by se něco takovýho nedalo natočit u nás. Moc to nestálo, když vyházíme pár nepotřebných vizuálních efektů (i když netopýrek byl super) a vyrabujeme autentické kostýmy z českých hradů a zámků, nacpeme tam pár normálně vypadajících herců, jednoho mlátičku s obouručákem, a jdem na to. Zas tak moc na tom neni.
Štvanec (2012)
Takhle nějak si představuju skutečnou, uvěřitelnou partičku ostrých hochů z kriminálky. Všem těm zlodějskejm mrdkám naložit pěkně bejsbolovejma pálkama, sem tam nějakýho parchanta pro jistotu zastřelit a když už jsme u toho, tak si něco šlohnem. Smutný, že je to v mnoha ohledech dost pravdivý. Myslím tím kancelářský mrdky, který dělaj hovno a jenom slušnýmu člověkovi kecaj do práce a mávaj zkurvenejma paragrafama.
Na úteku (2012)
Doufal jsem, že těm zmrdům naloží víc, vedlejší linka s rodinou zdržující soud k ničemu, střih s kamerou ok, želbohu žádná scéna, která by stála za zapamatování až teda na ten konec. Protože za ten vychcanej fígl s kufříkem si to ty 3 zaslouží. Jo, a Kurylenko je teda mrdna první kategorie.
Biting Elbows: Bad Motherfucker (2013) (hudobný videoklip)
Kdyby nebylo toho epileptického střihu, tak přidám. A z POV bolej oči a hlava. Hudba je teda super jak svině,tempo zběsilé a několik momentů je nápaditejch a fakt bomba.
Hancock (2008)
V momentech, kdy hraje Will Smith ožralé prase, tak je to prča. Ve chvíli kdy přestane, tak se to začne brát moc vážně, a už to prča není. Nicméně Charlize je fakt hezká ženská, Batemana mám taky rád (no homo), a ten Will je prostě týpek. Škoda, že to spousta "pyčovinyhledámnafilmu" lidí brala moc vážně a tudíž budeme ochuzeni o dvojku, kterou bych si vážně přál.
Solomon Kane (2009)
Nikdy jsem neviděl nic tak BADASS jako v Solomon Kane. All hands on deck. Že sleze ukřižovanej z kříže a pak všechno zrube do hoven se fakt jenom tak nevidí.
Šíleně smutná princezna (1968)
Já jako nevim, že chodíš panu králi na spadaný jabka a ty jako nevíš, že lezu dovnitř! U některých hlášek umírám dodnes. Kujme pikle.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Můj oblíbenej hero. Hned po DC Hitmanovi. Drsňák jako hovado.
Potomkovia ľudí (2006)
Tak hutnou atmosféru jakou má Children of Men jenom tak nevidíte. Vynikající Clive Owen, vtipně praštěný můj oblíbenec Michael Caine, k tomu smečka dalších výborných britských herců, postapo Londýn a Alfonso Cuarón celý ten kolosální atmosférický epos řídí jako Pán.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Bývorné! Fassbender na Oscara.