Recenzie (69)
Svetová vojna Z (2013)
Takové flufné zombie béčko s Bradem Pittem. Pepsi product placement neuveriteľný.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Tomuhle filmu můžu dát buď odpad nebo bůra. Dokaď mě to bude bavit, tak tam bude pět.
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
"A támhle odtud povede dlouhá alej s fůrou soch, bude se jmenovat dlouhá alej s fůrou soch. Támhle budou zahrady s olivovníky, smutečními vrbami, svátečními vrbami, johó! A TAM bude Palác s velkým nádvořím, kde bude plno tanečnic! A tady! Malá pelargonie!" <- nejúžasnější volovina, kterou jsem kdy viděl. Ty hlášky stojej za to. Faktžejo!
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Šli jsme na to vožralý do letňáku. "Dělej zařvi!"
Ja, zloduch (2010)
Ošukal jsem na to holku. Takže minimálně za čtyry. Jestli to i příště zabere a bude tenhle animáček fungovat jako předehra, tak dám plnej. EDIT: Ha! Funguje to!!!! Dávám pět. Sice jsem už na po další nedával pozor o co vlastně jde, žádnou hlášku si z toho stejně pamatovat nebudu, ale za ty soulože si to zaslouží...
I na Barbie občas přijde splín (2001)
Tak to bylo slušné ty vole.
Tranz (2013)
Tvářilo se to až moc chytře a to byla asi největší chyba. Film hodně táhne nahoru naprosto vynikající psychopatický McAvoy střílející černochy do dicků. Nekompromisní s kozama venku a nějakou tou krví okolo, ale prostě se to tvářilo moc dobře na to, aby se to nakonec točilo kolem kousku "růžovýho, slaně chutnajícího, a někdy rybinou táhnoucího" masa. Škoda. EDIT: Musím jít nahoru ani po třech měsících mi to nejde z hlavy.
Muž z ocele (2013)
Dětský splněný sen. Hrdina hrdinů futrál konečně zfilmovanej způsobem, kterej trhá koule. Bez tangáčů, s otcem Crowem a Costnerem šitými na míru (no homo), super větrem, kterej super věje tak, že super plášť super vlaje ze všech směrů a překvapivě normálníma ženskejma v hlavních rolích. Má to své chyby, nemá jich to uplně málo, ale kdo by se na ně nevysral, že jo. Viděno v IMAX. Epic scéna - "You think you can hit my mother?!"
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Proč prostě se nevyserou na to zasraný PG13. Vydal bych nějaký nařízení, kde se bude muset jakákoli fantasy hovadina točit jenom v přístupnosti R. Závěrečný "twist" s gustem opětkuju. Zbytel filmu se potácí někde mezi 3-4 a to se solidním nadržováním.
Pád Bieleho domu (2013)
Nasraný Gerard Butler, "USA does not negotiate with terrorist" Harvey Dent, spousta hedšotů, Bílej dům rozstřílej na hadry i se spoustou nevinnejch civilistů okolo a pár vážně skvělejch hlášek. “You know what? Let’s play a game of fuck off. You go first.”