Recenzie (69)
Tajný svet Alex Mackovej (1994) (seriál)
Neviděl jsem, proto se zdržím hlasování. Ale MACKOVÁ prostě musím okomentovat. To je překlad, že bych umřel smíchy! Až mi tečou slzy. EDIT: Po shlédnutí INTRA na jutube, dávám okamžitě za čtyři. Hlavně proto, že se mi ta holka líbila tenkrát!
Bournov odkaz (2012)
Za pět. Protože můžu.
Džúbei a umění nindžucu (1993)
Jeden z nejoblíbenějších anime charakterů. Jubei je prostě bijec, a Ninja scroll je výtečné anime fantasy, které má koule.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Tím musíte žít, abyste chápali, jak moc to vzalo skalní fandy.
Zdrojový kód (2011)
Proč všechny scifárny v poslední době musej v posledních pár minutách mít dovětek, kterej vám ubere řádnej kus z fantastickýho zážitku? Za "Tell him, it will be good" bych vrazil scénáristovi vidličku do oka.
Equilibrium (2002)
Mně tenhle konkrétní film přijde čímdáltímvíc (to je slovo!) reálnej. V době kdy si banda zdegenerovanejch děcek hází detailní údaje vlastního análu na sociální sítě, se začínám utvrzovat v domněnce, že lidé si budou ochotní nabodat jakýkoli drogy do jakékoli části těla. Protože to bylo na fejsbuku. Až to uzraje, tak tomu nasolím bůra.
V ako vendeta (2005)
"So, you know whats gonna happen?" "No, it was just a feeling." Tomuhle filmu by se mělo dostávat mnohem více pozornosti. Než nám ho vláda zatrhne.
Ja, legenda (2007)
Jedna jde dolů za psa. To se prostě nedělá, a já to neodpouštím. Jinak fantazie.
Next (2007)
Pozor, tento komentář obsahuje spoilery: Blbej, blbej, blbej, blbej konec. Ale fakt na piču. Deset minut před koncem jsem doufal ve scénáristický skorozázrak.
Tombstone (1993)
Western westernů futrál. Můj suveréně nejoblíbenější western. Nemám co bych více řekl.