Recenzie (340)
Foter je lotor (2000)
Jako film pekne az usmevne, ale Robert mi do komedialni polohy nesedi. Asi proto, ze ji nikdy moc nevyhledaval a ja si u nej zvykl jinak.
Červená planéta (2000)
Lepsi nez Mise na Mars, ale stejne slatanina. A pritom tolik dobrych hercu.
Cela (2000)
Nadhera, takovyto film bych chtel natocit. Desuplny, realisticky, i kdyz je to vsechno jen fikce. Prvni film, kde Lopezovka poradne hraje. Superiozo!
Grinch (2000)
Stupidita na n-tou.
Falošná hra (2000)
Me to potesilo taky, pane "movie" :)
Pod povrchom (2000)
Tak toho se mam bat? To si snad delas Roberte prdel! :)
Road Trip (2000)
Dost vtipna, celkem vkusna a pritom misty dost drsna teenage comedy. Lze videt i vicekrat.
Ponorka U-571 (2000)
Boucha to skvele, bubla a piska taky, hercum verim skoro vsechno, ale na legendarni Das Boot to nema ani zdaleka.
Divoké kočky (2000)
Krasny kocky, desne proflaknutej pribeh a nechutny americky popcountry provazejici tento bluf.
Mission: Impossible (1996)
Hned v prvni pulhodine vul Palma poprel vsechno, co delalo puvodni serial tak skvelym. Za to se bude do smrti smazit v pekle.