Recenzie (340)
Medveď Yogi (2010)
překvapení, jedním slovem ...
Hlava-ruce-srdce (2010)
Viktorka je krásná žena, ale jako herečka je sice rutinně dobrá, ale nemá drive ... ten film mě nebavil a to jsem pochopil, že mám co do činění s "divným" filmem :-) ti lidé patří asi fakt do divadla
Občiansky preukaz (2010)
nepopsatelně skvělý !
Alfa a Omega: Volanie divočiny (2010)
opravdu strašný .. i do televize :-(
Mamas & Papas (2010)
A zase kniha džunglí, ani bych se tomu u alice nedivil :-D
Súboj Titanov (2010)
tohle je dobrej fór .. ano je to kniha džunglí ... mauglí je ale někde zalezlej :-D
Úsvit mŕtvych (2004)
strašný :-(
Ľadovo ostrí (2007)
prdel, čistokrevná prdel!
Pouta (2009)
gut super gut
District 9 (2009)
Moc pekny, originalni, ale ne plne... diky par mistum me zklamalo vykradani klasik.