Recenzie (2 097)
Barbie (2023)
Cast je zabavna, cast je tlaciaca woke nasilu, cast je "look at us pretty people acting super weird". Takze tak nejak to, co som cakala. Nenudila som sa.
Silo - Season 1 (2023) (séria)
Zo zaciatku nepresvedcive, ze pojde o nieco pre mna originalne, ale postupne zaujalo a po finale straveny cas nelutujem.
Krakenteena Ruby (2023)
Afektovane a bez prekvapeni, ludska animacia nic moc, ale svetielkovanie celkom pekne.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Fun. Dokonca aj autonaháňačky zvládli zábavne, to je upadajúce umenie.
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
Preklikane na bitky. Anie tie neboli cool.
Silo - Stroje (2023) (epizóda)
Konecne akcia a napatie. Jasne, dost oldschool, ale aj tak som si ho uzila a tak predsa len sledujem dalej.
Silo - Holstonova voľba (2023) (epizóda)
Scifi ci nie, tento sled rozhodnuti a potazmo udalosti je komplentne nerealisticky.
Silo - Deň slobody (2023) (epizóda)
Najviac mi to pripomína Snowpiercer (seriál) (2020). Myslím, že ma to nebude baviť dlho, priveľa drámy, primálo akcie či humoru. Ale nie zlé no.
Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových (2023) (seriál)
Rozprávka pre ženy o láske a mučení a chorobe a osamelosti. Stokrát záživnejšia, než tohtosezónny Witcher (3) alebo Black Mirror (6) a kopa iných.
Unesený let - Posledná výzva pre cestujúcich (2023) (epizóda)
Dobré. Ale smiešne dlhá stopáž. A o kokpit sa pritom mali snažiť oveľa ťažšie.