Recenzie (2 097)
Tajomná legenda Krvavá Mary (2005)
Ako Scary Movie 8 by to aj ušlo, akurát že sa to bralo trošku vážne. Skuste si tipnut, čoho sa tak ľudia boja.... Pavúkov vyliezajúcich z úst? Evidentne mŕtvych dievčat s rukami natiahnutými vašim smerom? No, tak to všetko zbúchajte dokopy ako absolútnu vykrádačku a máte UL3.
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Pre fanúšikov žánru lahodka. Ale pre "bežného človeka", hoci i s obľubov v sci-fi, je to hrooozne dlhé. Mňa to nechytilo, i keď chápem, čo chytilo vás...
Legenda o Jurajovi a drakovi (2004)
Ako rozprávka (nielen pre najmenších) pekné. Absolútne predvídatelné s dialógmi určenými (aj?) drobcom, ale dobre pozeratelné a s pekným drakom (i ked občas trošku nezapadajúcim do pozadia;) )
Piaty element (1997)
Jeden z filmov mojej osobnej Top 5. Besson svoju pácu odviedol perfektne (posledný predtým: Leon), posun zo snímku na snímok je vtipný a často sa podobný sposob (hlavne tak vydarený a nesamoúčelný) nevidí (Lilin boj za hudobného doprovodu koncertujúcej PlavaLagúny je pre mňa stále pamatný a vždy sa pristihnem, že sa pri ňom šťastne a spokojne usmievam), vizuálnu stránku a originalitu tiež možno hodnotiť veľmi vysoko... A herecké výkony? Role Bruce Willisa asi všetci dobre poznáme a mnohí sme si ho pre ne obľúbili, záporák Garry Oldmana je ako vždy prakticky bezchybný a Milla Jovbovich je pekná a na "drevenú modelku" odvádza vééľmi slušný výkon (nevadila mi ani potom v Resident Eviloch či Johanke). A že je tok tomu všetkému neamerický film... Jednoducho nádhera.
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Priemerná príjemná oddychová komédijka (ktorá je dokonca aj vtipná) s dobrým povodným nápadom, známejšími hercami a veľmi pekným sposobom nastolenia očakávaného happyendu.
V mene cti (2002)
Dviham hodnotenie z povodnych 3*, prave to ide v telke a ja to uz x-ty krat so zaujmom sledujem, takze to sakra nieco do seba musi mat!
Nebezpečná rýchlosť (1994)
Tak ujete, az je to zabavne.