Recenzie (2 104)
I Hate Suzie - Denial (2020) (epizóda)
Nedopozerané. Veľmi chaotická nervózna energia plná closeupov na zmaľovanú strapatú nervóznu treťotriednu hviezdičku, v polke som to už nevydržala.
I Hate Suzie - Shock (2020) (epizóda)
Veľmi stresujúce.
Baby na ťahu (2012)
Mám pocit, že väčšina postáv boli náturou presne ako ich predstavitelia. Naviac všetko fešandy a fešáci, pritom každý inak. Len škoda, že nebolo trochu zábavnejšie ich sledovať.
Tenet (2020)
Velke sklamanie. Moje prve kino po prvej vlne pandemie, Nolan, akcia, nadych sci-fi... a niekolkokrat som zvazovala, ze sa na to vybodnem este pred koncom. Kopa reci. Akcia taka nejaka bez napatia, nech sa hudba snazila atmosku budovat kolko chcela. Herci vsetci solidni, ale tu zabudnutelni. A hrozne ma stval strih v tych kludnych castiach, napriklad kecaju, jeden lezi, o polsekundu sice stale kecaju, ale uz o niecom trochu inom a obaja sedia, chyba par sekund medzi alebo nejaky prechod.
Holky na lovu (odměn) - Tátův auťák (2020) (epizóda)
Má to vôbec scenár? Dve desperate blbky blábolia o sexe, predavačovi froya a peniazoch na ockovo ťuknuté auto.
Ava: Bez súcitu (2020)
Škoda. Miesto riadnej akcie je to rodinná dráma s pár bitkami. Ešte matka v podaní Davis bola piece of work.
Palm Springs (2020)
Čakala som film o tom, ako sa Samberg deň za dňom učí ťahy a vyblbúva. V skutočnosti je to film o tom, ako Samberg vysvetľuje, deprimuje, polihuje a zamilováva sa do Milioti, ktorá je v tom novšia, dosť pravdepodobne o roky. Taký celkom milý filmík, nie je to k zasmiatiu, ale takému obecnému úsmevu áno.
Westworld - Labyrint (2016) (séria)
Vyzerá kvalitne, má slušných hercov, slušné efekty a celkovo budget. Má aj veľmi slušné chvíle. Problémom je neprehľadnosť, sme v rôznych timelinách, rôznych telách, rôznych vrstvách vedomia (snov, spomienok, kusov kódu, ...) a čo tak spätne pozerám, internet je plný vysvetľujúcich článkov a videí. Ja by som oveľa radšej AI seriál bez potreby prekombinovaného dovysvetľovania, a kľudne akčnejší bez dlhých útrpných záberov.
Kondor - Série 2 (2020) (séria)
Joubert mi chýbala, Ekaterina mala svoje nebezpečné čaro, ale zďaleka nie také. Inak áno, rieši sa tu viac rodiny a kamarátstva a nepriateľstva z S1 a vysedáva sa plus sa asi rádoby rozvíja Joe... Ale stále to bolo dostatočne napínavé a sympatické a na ďalšiu epizódu som sa tešila. (Priznávam, možno aj tým, že záživných seriálov je teraz hrozná uhorka). Takže stále nadpriemer a dúfam v S3.
A Story Takes Flight (2019)
Trápna reklama na Dubaj, nič viac.