Recenzie (1 704)
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Vizuálně to nemá chybu, loď je prostě parádní. Bohužel vzhledem k těžce nenápaditému scénáři (jak vygenerovaný AI) je to nesnesitelně dlouhé.
Léto 84 (2018)
Ucházející ale příliš tryhard 80ková atmosféra je sice ok, ale působí jak Stranger Things z Wishe. Scénář neurazí ani nenadchne, nicméně kupodivu aspoň skvěle finišuje.
The Power of Nightmares (2004) (seriál)
O dvacet let později bohužel ještě aktuálnější.
HyperNormalisation (2016)
Výrazně slabší a povrchnější než Bitter Lake, ale pořád od toho oči nejdou odtrhnout.
Bitter Lake (2015)
Chytlavě odvyprávěné s podmanivou atmosférou.
Sharper (2023)
Zábavná "heist" kriminálka která postupně kapku sama přetwistuje do prázdna.
Cesta do Indie (1998) (TV film)
Pod (pro mě bohužel nezáživně) hutnou ezo vrstvou se skrývá dokonale upřímné svědectví o tom jak na kohokoliv civilizovaného Indie "zapůsobí". Navštívil jsem tuto zemi o 25 let později než parta co stojí za tímto dokumentem a pocity jsem měl totožné. Za čtvrt století se toho moc nezměnilo, maximálně tak zhoustla automobilová doprava a scammeři se stali ještě vych... čůranějšími... Jinak je to stejné. Kdo neucítil - neuvěří.
Vyproštění 2 (2023)
Chytlavým akčním scénám ubírá na kráse lacinost efektů. Přímočarost příběhu potěší, jako akční jednohubka skvělé ale John Wick má navrch díky svému mythosu.
Donekonečna (2017)
Povedený mystery horor s lovecraftian atmosférou u kterého budete muset trochu přimhouřit oči a prominout ne-úplně vysoké produkční hodnoty.
Contracted (2013)
Nekoukatelný amatérismus.