Recenzie (1 704)
Trabantom z Austrálie do Ázie (2016) (seriál)
Oproti předchozí expedici to značně pokulhává ale pan Přibáň tento slepenec přesto silou své vůle nějak dotáhl do stále naprosto chytlavé podoby.
Trabantem Jižní Amerikou (2014) (seriál)
Po dokonalé africké expedici tento seriál poskočil kvalitou produkce ještě o míli vpřed aniž by ztratil své upřímně nadšenecké kouzlo. Chytlavé až běda. Dokonalá kamera. S objektivně nesympatickou posádkou se (opět) naprosto perfektně sžijete a budete vám připadat, že jste si Jižní Ameriku projeli s nimi. Klobouk dolů.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Kvalitativně značný krok vpřed. Koukatelnější, divácky atraktivnější, upřímné nadšení pro věc si to uchovalo. Byl by to bezchybný cestopis, kdyby seriál z následující jihoamerické expedice nezvedl laťku ještě výš.
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
Ještě poněkud neohrabané a amatérské, ale nadšení pro věc z toho čiší. Na dokumentárně cestopisnou prvotinu to je solidní.
The Birth of Empire: The East India Company (2014) (seriál)
V rámci možností stopáže poměrně detailní pohled na aktivity East India Company v Indii. Poutavě chronologicky odvyprávěné. Vše je proloženo dobovým písemným svědectvím a doplněno současnými záběry na Indii.
Infinity Pool (2023)
Dokonalý all-inclusive.
Babylon (2022)
Naprosto zbytečná, nevtipná, nudná autofelace, která tu byla milionkrát. Jen teď je to ještě zbytečnější, méně zábavné a delší než kdy dřív. Oh wow.
Pepsi, tak co bude s tou stíhačkou? (2022) (seriál)
Fascinující, že z takovéhle prkotiny byla takováhle aféra a že je to vlastně díky charakterům a té vatě okolo docela koukatelné i když by to jako dokument šlo vyřídit za 30 minut. 7/10
Men (2022)
Perfektní slowburn folk horor... který se postupně začne zvrtávat do 2deep4u čehosi, co se mi asi ani nechce pokoušet rozbalovat.
Trojuholník smútku (2022)
Vícevrstvá úderná sociální satira, kde si každý najde to své.