Recenzie (1 698)
V zajatí zla (2023)
Skvělá kamera a naprosto dokonalá, byť relativně jemná, nadčasová stylizace. Atmosférické až na půdu i přes relativně banální námět plný tradičních klišé. Klišé však fungují a jsou vyladěny k žánrové dokonalosti. Škoda nepochopitelně odfláknutého závěru, kdy prostě scénář už nevěděl kudy kam.
Vládci chaosu (2018)
Působivá story z opravdu bizarní subkultury, drsně černohumorné a chytlavé.
Parožie (2021)
Skvělej vizuál, ale nedokoukatelná nuda s nulovou atmosférou a zbytečně provařeným monstrem. Někdy méně je skutečně více.
APEX: The Secret Race Across America (2019)
Zajímavý příběh několika excentrických nadšenců.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Vizuálně to nemá chybu, loď je prostě parádní. Bohužel vzhledem k těžce nenápaditému scénáři (jak vygenerovaný AI) je to nesnesitelně dlouhé.
Léto 84 (2018)
Ucházející ale příliš tryhard 80ková atmosféra je sice ok, ale působí jak Stranger Things z Wishe. Scénář neurazí ani nenadchne, nicméně kupodivu aspoň skvěle finišuje.
The Power of Nightmares (2004) (seriál)
O dvacet let později bohužel ještě aktuálnější.
HyperNormalisation (2016)
Výrazně slabší a povrchnější než Bitter Lake, ale pořád od toho oči nejdou odtrhnout.
Bitter Lake (2015)
Chytlavě odvyprávěné s podmanivou atmosférou.
Sharper (2023)
Zábavná "heist" kriminálka která postupně kapku sama přetwistuje do prázdna.