Recenzie (1 704)
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Skvělý start, který (konečně) slibuje další Bratrstvo, ale postupem času z toho je nemastný Pacifik až se to v celé zvrtne v uspěchaný a nesmyslný odpad.
Andor (2022) (seriál)
Impresivní ponurý seriál, kde reálie SW jsou jen nerušivou kulisou. Kvalitní film-noir/spy/heist/prisonbreak combo.
Fallout (2024) (seriál)
Pronouns: shit/fucking garbage
Duna: Časť druhá (2024)
Precizní po všech stránkách, život to nezmění, ale svou řemeslností to potěší i vyhořelé sci-fi/fantasy ex-fans cyniky.
Život je Pez (2022)
Bizarní a svým způsobem fascinující sonda do opravdu obskurní komunity, nicméně se to dalo povědět ve dvaceti minutách. V dnešní době, kdy nejen Netflix ale kdejaký random YT kanál tvoří topshelf docu kvalitu tohle příliš nenadchne.
Kryptotunel (2024)
Kamarád do deště jako vyšitej.
Manželia Stodolovci (2023)
Bonnie a Clyde z Horní Dolní
Chudiatko (2023)
Diabolical fuckfest that hits hard.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Slibný námět, prostředí, atmosféra... and then the show happens.
Prokletá vesnice (2019)
Skvělá kamera, dokonalý look, neokoukané prostředí. Dokonalé to není a závěr je už kapku přes "logickou" čáru, ale za tu atmosféru si to zaslouží trochu mírnější metr.