Recenzie (464)
Kamoši (2022)
Po první půlhodině jsem ten film chtěl hrozně moc nesnášet kvůli všem těm vyobrazeným stereotypům. Jenže pak se to rozjelo a já byl totálně na měkko. Romantika fungovala, dialogy byly překvapivě uvěřitelné a Billy Eichner je navíc s každým rokem víc a víc k sežrání. Jen víc takových filmů :)
Akty X - Squeeze (1993) (epizóda)
Když mi bylo osm, propadl jsem hororu. Nejvíc si z té doby pamatuju Freddieho Krugera, povídku Prám od Stephena Kinga a tuhle epizodu Akt X. Po téměř třiceti letech jsem si ji pustil znovu a je pořád stejně skvělá. Napětí, strach a hrůza v té nejčistší podobě. Luxus!
Pistol - Skladba 2: Prohnilý Johnny Rotten (2022) (epizóda)
Naprosto zkurveně boží!
The Playlist (2022) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů letošního roku, který mi krásně připomněl, proč Spotify nemám rád.
Finding Magic Mike (2021) (relácia)
Nevěřil bych, jak moc feel good může být reality show o hledání nejlepšího striptéra. Ale bylo to naprosto boží. Uvolněné, lidské a s chlapama, kteří nejsou namachrovaní, někdy ani osvalení, ale místo toho mají pořádnou dávku sebevědomí a charisma. Byla radost sledovat jejich cestu. Doufám, že bude druhá řada :-)
Trol (2022)
Norský crossover mezi Godzillou a Jurským parkem s tupým scénářem, špatnými hereckými výkony a kupou hollywoodských klišé. Děsná sračka.
Ostrov frajerov (2021) (relácia)
Zábavná oddychovka, která ale bohužel dává mladší generaci jasnou message: hodní kluci si fakt neškrtnou, holky chtějí idioty. Holkám to ten přístup validuje, kluky to motivuje chovat se k nim jako k masu. A moc to nevylepší ani závěr druhé řady, kde už se oslavuje vyjebávání s lidskými emocemi úplně na všechny strany. Nejsem si jistý, jestli o tohle lidem v HBO šlo.
Pepsi, tak co bude s tou stíhačkou? (2022) (seriál)
Je až k nevíře, kam se Netflixu daří posouvat dokumentární žánr. Stopáž je možná kapku přepálená, ale nuda rozhodně nehrozí a člověk Johnovi celou dobu přeje, aby ty korporátní kurvy porazil. A sorry jako, ale reklamka, která si neohlídá disclaimer, si zaslouží zkrachovat. Tu stíhačku si prostě zaslouží!
Príbeh služobníčky - Safe (2022) (epizóda)
Jeden z nejlepších dílů celého seriálu a cliffhanger jako hrom. To bude sakra dlouhé čekání na další řadu.
Barbar (2022)
Tuctový nápad, mraky nelogičností a jedno žánrové klišé za druhým. A přitom to mělo parádní obsazení a tak dobře to začínalo. Škoda.