Recenzie (461)
28 dní děsu (2022) (relácia)
Takhle nějak podle mě předpovídá Mára Prchal Babišovy trampoty. Prostě leží v rakvi a poslouchá duchy. Proto to tu tak vypadá.
Škola zlomených srdcí (2022) (seriál)
Z původní Školy zlomených srdcí si prakticky nic nepamatuju, takže hodnotím bez jakékoliv nostalgie. Nová Heartbreak High je něco mezi Sex Education a Genera+ion. Z obou seriálů si bere ta největší pozitiva a o pořádný kus je překonává. Doufám, že to Netflix jako vždycky nezařízne a dočkáme se druhé série.
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizóda)
Po prvních čtyřech dílech nic jiného než nadšení. Prsteny moci u mě na plné čáře sesadily GoT z role nejlepšího fantasy seriálu všech dob. Vizuál je neuvěřitelný, každá postava sympatická, tempo ideální a upřímně mi to přijde mnohem povedenější než celý Jacksonův Pán prstenů s Hobitem dohromady. Ale chápu, že fandy Tolkiena a rasisty tenhle seriál štve. Těm prvním rozumím, těm druhým se nedá než vysmát. Už ať je tu další díl :-)
Oddelenie (2022) (seriál)
Ačkoliv jednotlivé epizody jsem většinou hodnotil o stupeň výš, jako celek si podle mě Severance víc jak tři hvězdy nezaslouží. Tempo je k uzoufání pomalé, logika pokulhává v každém dílu a celkově je to další LOST - kladou se další a další otázky, ale na žádné se neodpovídá. Jako epizoda Black Mirror by to fungovalo skvěle, jako seriál je to šíleně protahované a na tu stopáž to nemá dostatečný děj. Uvidíme, jak se vydaří druhá série, ale očekávání nemám nijak valná.
Blackout (2021) (seriál)
Škoda, že se tvůrci rozhodli pro tolik změn oproti knižní předloze. Prakticky všechny totiž byly k horšímu a celé způsobení Blackoutu kvůli nim působilo dost neuvěřitelně a naivně. I tak to ale mělo napětí, tempo a slušné herecké výkony. Jen doufám, že nedojde na druhou řadu, ke které si taky zcela nesmyslně nechali otevřená vrátka.
Opuštěný (2022) (seriál)
Nuda od začátku do konce a gay postavy představující jeden stereotyp za druhým. Jestli chcete fajn LGBT seriál, zkuste spíš Looking nebo Generation.
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
Dokument HBO vzbuzoval dojem, že návštěvníci na Woodstocku 99 jen trpěli. Tady ukázali to, co jsem už tušil. Že i když se to všechno neskutečně zvrhlo, pro většinu to byla ta největší jízda jejich života a Woodstock si užili. Taky bych na takovou party nikdy nezapomněl. Nejblíž tomu svojí chamtivostí v mém životě měl poslední Aerodrom, ale i když si to pořadatelé určitě zasloužili, ten fanoušci bohužel útokem nevzali. Škoda. Jinak další top dokument od Netflixu, užil jsem si každou minutu :-)
Nejnenáviděnější chlap na internetu (2022) (seriál)
Je až k nevíře, jak dlouho mohlo něco podobného procházet. A ještě horší je, kolik lidí se toho účastnilo a bez váhání tohle psychické znásilňování podporovalo a oslavovalo. Každopádně jinak jde o další výborný dokument od Netflixu, který by se měl pouštět děckám povinně ve škole, aby si to focení odvážných selfieček rozmyslely.
Resident Evil: Lék - Vítejte v New Raccoon City (2022) (epizóda)
Místní rasisti se tady zase nasírají, ale naštěstí jim to k ničemu není. Pilot seriálu jinak super. Obsazení úplně v pohodě, efekty taky, má to spád a na konci už je to slušná jízda. Jediné, s čím souhlasím, je absolutní nelogičnost toho, jak snadné pro ty holky bylo dostat se do Umbrelly. Nicméně vyrostl jsem na Andersonově filmové sérii, takže podobné věci dokážu prominout. Jdu na další díl a těším se.
Jurský svet: Nadvláda (2022)
S přehledem nejlepší díl nové trilogie a za mě třetí nejpovedenější v celé sérii. Návrat všech legend z Juského parku pro mě byl jako pohlazení na duši, okamžitě mě vrátil do doby, kdy mi bylo osm, byl jsem poprvé v letním kině a s hrůzou vyskočil na lavičku, ani nedýchal a sledoval naháněčku s velociraptory. Teď jsem po letech zažíval podobné pocity a bavil se od začátku do konce. Po zpackaném Fallen Kingdom jsem nic moc nečekal a jsem neskutečně mile překvapený. Hodně potěšilo i pěkných pár mrknutí na fandy jedničky, ale vlastně i dalších dílů, viz třeba smrt Tima Cooka nebo Malcolm u džípu :) Něco mi říká, že tenhle film v životě ještě tak padesátkrát uvidím :)