Recenzie (133)
Sára (1997)
Sára je důkazem toho, že Poláci narozdíl od nás dokáží natočit zajímavý akční film, přestože kopírují Němce, kteří předtím zkopírovali Američany.
Hellraiser: Inferno (2000)
Milé překvapení vzhledem k tomu, že jde o "enté" pokračování vadnoucího tématu. Velmi mi to připomnělo Jacobův žebřík - nejen podobností hlavního hrdiny. Neopisoval tady někdo?
Paralelní světy (2001)
Čtyři hvězdičky jen za ty herce. Pomalu začínám mít dost těch existenciálních bludů o ničem.
Divokosť v srdci (1990)
To jak Dafoemu řezali v Anglickém pacientovi palce není nic proti tomu jak si v tomto snímku ustřelí hlavu. Plesk!
Šesť pohrebov a jedna svadba (1998)
Jedním slovem: BRUTÁLNÍ. Čtyřmi slovy JEŠTĚ BRUTÁLNĚJŠÍ NEŽ ČEKÁTE.
Total Recall (1990)
Matrix číslo 1.
Ten chlapec je postrach 2 (1991)
Obsahuje nejdrsnější blicí scénu jakou můžete ve filmu vidět. Jen pro otrlé! :)
Prázdniny v Európe (1985)
Při sledování takových filmů si Evropan připadá jako exot, když si u něj začne Američan čistit v nočníku zuby... Nebo je to naopak?
Maska (1994)
Jim Carrey je fenomenálnější než Baldachýn.
Muž so železnou maskou (1998)
Skvělý příklad toho jak má vypadat správně hollywoodsky zprzněná klasika.