Recenzie (133)
Navždy a ďaleko (1992)
Byly by to jen dvě hvězdičky, nebýt toho absurdního a skvěle natočeného závodu v závěru filmu.
Firma (1993)
Rozbíhá se to jako slušné drama, ale od poloviny Firma degraduje do nadprůměrně komplikovaného a podprůměrně zajímavého thrilleru. Škoda.
Múza (1999)
James Cameron, Rob Reiner a Martin Scorsese jako kompars? To snad ani nemůže být Hollywood! Moc příjemná záležitost.
Černý slzy (2002) (TV film)
Zcestně nerealistický, myšlenkově zbabělý a filmařsky ubohý plagiát Kultu hákového kříže.
Panna a netvor (1978)
Přes všechen minimalismus a skromnost působí Panna a netvor skutečně strašidelně a romanticky.
Prístav nádeje (1998)
Jediná trapná hvězdička za Sandru. Nakupování v secondhandu je větší vzrůšo.
Cintorín domácich zvierat (1989)
Hodně podprůměrný "horor", míra strašidelnosti srovnatelná s televizními "Kuřátky" pro děti, k čemuž přispívá i zprzněný český dabing.
Blade 2 (2002)
Být cizincem, umět česky, ale znát náš národ jen z amerických filmů, které se natáčely v ČR (Blade II, xXx, Česká spojka...) resp. v nich hrají Češi (15 minut...), řeknu si, že ti obyvatelé ze srdce evropy jsou asi samí dlaždiči. Kdykoliv totiž uslyšíme v těchto anglicky mluvených filmech přiznanou českou repliku, jež nepadla za oběť dabingu, vždy je to nějaká nevybírává hulvátská nadávka.
Vek nevinnosti (1993)
Moc hezky natočený film. Bohužel pojednává o strašlivě nudné době a podle toho taky vypadá...
Srdce v Atlantíde (2001)
Sbírkou povídek "Srdce v Atlantidě" se Stephen King k nelibosti svých skalních fanoušků opět jedním mílovým krokem přiblížil masovému čtenáři. Přesto své dílo okořenil špetkou tajemna a pravé "kingovské" hrůzy. Film Scotta Hickse je velkým zklamáním také právě z toho důvodu, že tajemná zápletka, těžící z Temné věže, vlastně to jediné, co působilo v literární předloze opravdu strašidelně, byla zpolitizována, takže výsledek je sice poetický, ale jednoduše nudný a bezduchý.